خلاصه داستان و بازیگران سریال حکایتهای کمال

0

خلاصه داستان و بازیگران سریال حکایتهای کمال

ساخت سریال حکایت کمال قرار است در ۱۵۰ قسمت براساس ۱۵۰ داستان از کتاب «حکایت های کمال» باشد که در چند فاز تصویربرداری می شود.

فاز نخست این سریال برای ۳۱ قسمت نگاشته شده و قسمتهای دیگر برای فاز دوم در نظرگرفته شده است. این سریال اوایل مرداد ماه گذشته در شهرک غزالی کلید خورد.

سریال «حکایت کمال» به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی با روایتی از دهه چهل در مرحله پیش تولید قرار گرفته است

صلح میرزایی تاکنون سریال های «پنجره»، «رخصت» و «دختری به نام آهو» را برای تلویزیون ساخته است.

سریال حکایت کمال

خلاصه داستان سریال حکایتهای کمال

«حکایت های کمال» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است و ساختاری اپیزودیک دارد.

این سریال روایتی از دهه ۴۰ است و اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است.

سریال حکایت کمال

اسامی بازیگران سریال حکایت کمال

محمود پاک نیت، شهره لرستانی، محمدرضا شیرخانلو، حمید ابراهیمی، نگار عابدی ، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی، امیر نوری، فلور نظری، بیتا خردمند، کاظم هژیرآزاد، سیروس میمنت، مهرداد ضیایی، مختار سائقی، اکبر سنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بهشاد مختاری، حسین چنگی، فریده دریامج، تقی زنجانی، حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال امیرحسین کافتری، همراز اکبری و محمدحسین بلوکات و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر در این سریال بازی دارند

سریال حکایت کمال

اسامی دیگر عوامل سازنده این سریال

عوامل پشت دوربین مجموعه که تا به حال حضورشان قطعی شده عبارتند از: مدیرتولید:فرشید رئوفی، تصویربردار: ناصرمحمودکلایه، صدابردار:وحید سلطانی، جلوه های ویژه:حمیدرسولیان، بدلکار:علیرضا فتحی، برنامه ریز:مجیدفاضلی، عکاس:فرامز بیات. ، طراح گریم: بابک شعاعی، مدیرتدارکات: مهدی آقامحمدی، طراح صحنه ولباس: فرهادعزیزی فرد، دوخت لباس: زینب رنجبر، دکوراتور: محمدعلی شیبک، منشی صحنه:بیتا ارسطویی، تصویربردار پشت صحنه:مهشید رئوفی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.

سریال حکایت کمال

 

سریال حکایت کمال

نظرات