زمان پخش برنامه ماه عسل ۹۷ + تیتراژ ماه عسل ۹۷

1

زمان پخش برنامه ماه عسل ۹۷ + تیتراژ ماه عسل ۹۷

ماه عسل ۹۷ : نخستین قسمت فصل جدید برنامه تلویزیونی «ماه عسل» در اولین روز ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت.

ماه عسل 97

از آنجایی که سکان شبکه سه مدتی است به فرد دیگری سپرده شده است، باید منتظر بود و دید این برنامه چه تغییراتی در فصل جدید خواهد داشت. گرچه علیخانی در تمام این سالها ثابت کرده که چندان ایده و تفکر جدیدی برای «ماه عسل» ندارد و سالهاست این برنامه با همان شیوه روی آنتن می رود و تغییر صرفا در دکور برنامه اتفاق می افتد و بس و حتی در نوع اجرا نیز همان علیخانی سال قبل است!

بنا بر این گزارش، این برنامه به روال سال‌های گذشته ساعت ۱۹ روانه آنتن خواهد شد. همچنین رایزنی برای انتخاب خواننده تیتراژ هنوز ادامه دارد و ترانه هیچکدام از تیتراژهای این برنامه تلویزیونی هنوز تولید نشده‌اند. این در حالی است که کمتر از یک هفته به آغاز پخش برنامه مانده است و باید دید با این فاصله کوتاه قرار است چه تیتراژی برای این برنامه ساخته شود!
ضمن اینکه پیش از این مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در گفت‌وگویی اعلام کرده بود امیدوارم بتوانیم دو روز قبل از شروع ماه مبارک رمضان برنامه را آغاز کنیم. اما با توجه به آماده نبودن تیتراژ برنامه آن هم در یک سال زمانی که علیخانی برای ساخت و تولید این برنامه فرصت دارد، باید خوش بین بود که طبق زمان اعلام شده از همان روز اول ماه رمضان این برنامه روی آنتن برود!

تیزر برنامه ماه عسل امسال را در ویدیوی پایین میتوانید ببینید :
.

.

ماه عسل یک برنامه زنده تلویریونی با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از متن جامعه می‌باشد که از سال ۱۳۸۶ تاکنون هر سال ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ایده اولیه این برنامه متعلق به احسان علیخانی می‌باشد که پس از اجرای برنامه‌های مناسبتی جزر و مد در سالهای ۸۴ و ۸۵ تصمیم گرفت خودش برنامه‌ای مستقل برای ماه رمضان بسازد و این گونه بود که ماه عسل از سال ۸۶ متولد شد. مهمان‌های این برنامه غالباً مردم عادی جامعه هستند که توانسته‌اند در زندگیشان کار مهمی انجام بدهند یا در زندگی افراد دیگر تأثیرگذار بوده‌اند یا حادثه مهمی در زندگیشان رخ داده است. اکثر میهمان‌های ماه عسل در زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند اما همگی با امید، پشتکار و تلاش و مبارزه بر مشکلات غلبه کرده و به انسان‌های موفقی در زندگی خود تبدیل شده‌اند.

تیتراژ ماه عسل ۹۷

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی ماه عسل ۹۷ با صدای بهنام بانی

.

.

دانلود تیتراژ پایانی ماه عسل ۹۷ با صدای آرش و مسیح

.

.

1 دیدگاه در “زمان پخش برنامه ماه عسل ۹۷ + تیتراژ ماه عسل ۹۷

  1. سرا اسموتی گفت:

    اید بگم متاسفم! نه پ انتظار داشتین تو یه برنامه ای که بیشتر اساسش مشکلات اجتماعی و… هست مجری هر سال خودشو تغییر بده!! ببخشید اینو میگم ولی قصه ی شنگول و منگول که نیس یه برنامه ی تلویزیونیه پرطرفداراز نوع درجه یکش! شمام به بزرگی خودتون ببخشید ایندفه ه آقای علیخانی میگیم کاملا خودشو تغییر میده..هه

نظرات