معاینه تشخیص پارگی پرده بکارت توسط خودمان

78

معاینه تشخیص پارگی پرده بکارت توسط خودمان

خانمها به دلیل خصوصیات روانی مایل نیستند برای معاینه ی پرده بکارت خود به پزشک مراجعه کنند و این در بسیاری از موارد موجب افسردگی و ناراحتی های روحی در آنها می گردد. پرده ی بکارت به شکلی است که خود شخص به تنهایی قادر به معاینه نیست و در مواردی که ناشیانه این عمل انجام گیرد موجب صدمه زدن به پرده خواهد شد

 پرده بکارت

پرده بکارت غشایی است که تمام یا قسمتی ازدهانه واژن را می پوشاند. Hymen لغتی یونانی ست به معنای پوست یا پرده که از نام الهه ازدواج و عروسی یونانیان God Hymen وام گرفته شده. یونانیان باستان از این لغت برای انواع پرده ها از جمله پرده ای که قلب را احاطه می کند(پریکارد)، استفاده می کردند، اما با گذشت زمان، کاربرد آن به پرده بکارت محدود شد.

در طول نخستین مراحل رشد جنینی، به طور کلی هیچ بخش ورودی به واژن وجود ندارد. لایه باریک بافتی که در این مرحله واژن را می پوشاند، قبل از تولد به طور ناقص تقسیم می شود، این لایه بعدها پرده بکارت را به وجود می آورد. در صورتیکه در مرحله قبل از تولد، تقسیم لایه به طور کامل صورت گیرد، موجب می شود بعضی زنان به طور مادرزاد، پرده بکارت نداشته باشند.

بسیاری تصور می کنند که پرده بکارت ، داخل واژن قرار دارد. در صورتیکه اینطور نیست. پرده بکارت، بخش خارجی اندام جنسی است و دقیقا در ورودی دهانه واژن قرار دارد.

معاینه تشخیص پرده بکارت

با توجه به مشکلات اکثر دختر خانمها برای مراجعه به پزشک برای انجام همچین معاینه ای ما امروز قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که خودتان بتوانید این معاینه را انجام دهید. ولی این موضوع را تاکید میکنیم که در این روش اگر اشتباهی از طرف شما رخ دهد احتمال دارد در اثر سهل انگاری آسیب به پرده بکارت وارد کنید و از این نظر عواقب ناشی از این معاینه شخصی توسط خود افراد متوجه ما نخواهد بود، از این رو ما مجدد تاکید میکنیم که در حد امکان این معاینه را با مراجعه به یک پزشک یا ماما انجام دهید که بعدا خدای نکرده مشکلی هم پیش نیاد.

اما برای معاینه پرده بکارت توسط خودمان به صورت زیر عمل کنید:

برای این کار شما به یک گوشی تلفن همراه دوربین دار که فلاش یا چراغ قوه داشته باشه یا یک دوربین عکاسی دیجیتال (دوربین دیجیتال توصیه می شود) نیاز دارید . مثل روش قبل روی یک سطح صاف بنشینید و بالاتنه رو به اندازه ی حدود ۴۵ درجه به عقب متمایل کنید به طوری که کمر شما و اون سطح صاف تقریبا با هم در حالت موازی قرار بگیرند .
بعد با انگشت شصت و اشاره یا انگشت شصت و انگشت میانی یک دست ، دو لبه پایین آلت ( محل خروج خون های دوران قائدگی ) رو از هم به اندازه ی کافی ( مثلا بین ۱ الی ۲ سانتی متر ، بستگی به جثه شما داره ) از هم باز کنید و با دست دیگه سعی کنید با وسیله ای که فراهم کردید از اون عکس بگیرید . روشن بودن چراغ گوشی و یا استفاده از فلاش هنگام عکس گرفتن ضروری هست .
بعد عکس گرفته شده رو با خود گوشی و یا دوربین زوم کنید . اگه عکس نامناسب گرفته شده با چند بار آزمون و خطا عکس مورد نظرتون رو می تونید بگیرید . دقت کنید که لازم نیست عکس از فاصله ی خیلی نزدیکی گرفته بشه چون به احتمال زیاد کیفیت لازم رو نداره .

بعد عکسی رو که گرفتید با عکس های زیر مقایسه کنید و نوع پرده بکارت تون رو مشخص کنید . دقت داشته باشید که رنگ واقعی پرده بکارت با این عکس های گرافیکی متفاوت بوده و بستگی به رنگ پوست شما داره .

 

پرده بکارت

 

توصیه های ایمنی برای از بین بردن اطلاعات

بعد از اتمام کار حتما عکس ها رو حذف کنید و برای اطمینان بیشتر چندین عکس از در و دیوار بگیرید و کل عکس ها رو حذف کنید . چند بار این کار رو انجام بدید .

حتی الامکان سعی کنید عکس رو به کامپیوتر منتقل نکنید و یا اگه این کار رو کردید موارد ایمنی رو رعایت کنید . مثلا موقع بازکردن عکس ها ، اتصال اینترنت رو قطع کنید و بعد از حذف کردن عکس مورد نظر ، چند عکس یا فایل دیگه رو داخل همون پوشه یا درایو چند بار کپی پیست کرده و اونا رو حذف کنید .
نرم افزارهایی هستند که امکان بازیابی فایل های حذف شده رو دارند حتی اگه شما اون عکس ها رو از سطل آشغال هم حذف کرده باشید و یا این که اون درایو رو فرمت کرده باشید . یکی از روش های غیرقابل بازگشت کردن فایل های خصوصی حذف شده همین موردی بود که اشاره کردم .
فرض کنیم شما اون عکس پرده بکارت رو در درایو D قرار دادید و بعد هم اون رو حذف کردید برای غیر قابل بازگشت کردن اون کافیه شما چند عکس یا فایل متفرقه رو چند بار به داخل درایو D کپی پیست کنید و اونا رو حذف کنید . نوع فایل ها مهم نیست فقط باید کم حجم باشند .
بعد اگه خودتون هم با نرم افزارهای ریکاوری بخواید اون عکس رو بازیابی کنید نمی تونید .
محکم کاری : موقع حذف کردن عکس اصلی بعد از انتخاب اون عکس از کلید های ترکیبی Shift + Delete استفاده کنید تا عکس ها مستقیما حذف بشن و به سطل آشغال منتقل نشوند

نحوه معاینه بکارت توسط پزشک :

معاینه پرده بکارت توسط پزشک قانونی حدود ۳۰ ثانیه طول می کشد . مراجعه کننده از تختی بلند که دارای پله است بالا می رود و دکتر از وی درخواست می کند که پاها یش را باز کند ، سپس دکتر لوپ ها را کشیده و از مراجعه کنند درخواست می کند مانند ادرار کردن زور بزند . در این هنگام دهانه واژن باز شده و دکتر پرده را مشاهده می کند و نامه سلامتی پرده بکارت را می نویسند .

– معاینه پرده بکارت توسط پزشک باعث آسیب رسیدن به پرده بکارت نخواهد شد .
– معاینات زیاد پرده بکارت توسط پزشک باعث آسیب تدریجی نمی گردد .

درد هنگام معاینه پرده بکارت :

چون معاینه پرده بکارت معمولا بر روی افرادی انجام می شود که قبلا چنین تجربه ای نداشته اند ممکن است این معاینه با درد و اسپاسم همراه شود .

روش جدید کولپوسکپی برای معاینه پرده بکارت :

با توجه به مراجعات زیاد دختران به مراکز پزشکی قانونی برای اعاده حیثیت و انجام شکایت در مواردی مانند تجاوز از روش های جدید برای تعیین نوع آسیب دیدگی پرده بکارت استفاده می شود . یکی از این روش های جدید کولپوسکپی است .

چگونگی انجام کولپوسکپی :

این آزمایش بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد و در حالی انجام می شود که فرد به کمر روی تخت دراز کشیده و پاهای خود را جمع کرده است . سپس پزشک یک اسپکولوم فلزی را داخل واژن قرار می دهد تا واژن باز بماند و پزشک واژن را بررسی کند . در نهایت پزشک ابزار بزرگنمایی بنام کولپوسکوپ را به مقدار چند سانت داخل فرج قرار می دهد . نور چراغ این ابزار داخل واژن را بررسی می کند و پزشک از طریق لنز دوربین قادر به رویت واژن می گردد . هم چنین برای پاک کردن واژن از هر گونه آلودگی ، دهانه رحم و واژن به وسیله پنبه تمیز می شود . احتمال دارد پزشک برای پاکسازی از محلول سرکه یا سایر محلول ها استفاده کند . در این صورت احتمال سوزش وجود دارد . محلول کمک می کند بخش های مشکوک مشخص شوند .

78 دیدگاه در “معاینه تشخیص پارگی پرده بکارت توسط خودمان

  1. گلی گفت:

    سلام ماری جون تا جایی که من می‌دونم وقتی پرده بکارت پاره میشه فقط یه بار خون میاد یا اصلا خون ریزی نداره دیگه بعد چند روز نیست البته این نظر منه شاید هم غلطه

  2. dunro.com گفت:

    خسته نباشید ممنون به خاطر این مطلب کاربردی

  3. امید گفت:

    سلام اگر پرده بکارتی حدود یکسال از پاره شدنش گذشته باشه و الان فرد به دکتر مراجعه کنه ممکنه دکتر زنان به عین نتیجه برسه ک فرد کلا پرده نداشته از اول!؟

  4. ماری گفت:

    سلام. من ۳۳ سالمه و مجردم. پارسال برای اولین بار دوس پسر گرفتم و و با اینکه من آدم وتقدیم یه صیغه محرمیت خوندیم و یه کم ( با عرض معذرت) لاپایی بهم زد و اصلا داخل نکرد آلتش بین لبهای کوچک واژنم بود و اصلا تو سوراخ واژنم نرفت بعد همینطور که یه کم عقب جلو کرد التش محکم خورد به دهانه سوراخ اژنم اما بازم تو نرفت و من هیچ دردی را نداشتم اما تا دو روز خونریزی شدید داشتم و وقتی با آیینه نگاه کردم دیدم بخش خارجی واژنم که بیرون هست و نازک هست پاره شده و داره ازش خون میاد به ماما هم وراجعه کردم و گفت که سالمی اما هنوزم میترسم تورو خدا جواب منو بدید که پاره شده یا نه. باز میگم اصلا تو نرفت اما خونریزی داشتم

  5. ایپک گفت:

    سلام
    من حدود یه ماه پیش رابطه داشتم اونم با دست که فقط در حد فرو بردن دست
    و بعد نه خون نه درد فقط دستشو کامل برده بود تو ایا پرده بکارت من سالم است؟

  6. Sh گفت:

    سلام من وقتی رفتم استخر اب خیلی شدید بود بعدشم که رفدم دستشویی ی خون کمرنگ اومد ولی هیچ دردی اصن نداشتم لطفن جواب بدید خیلی مهمه برام

  7. @ گفت:

    من چند روز پیش با نامزدم رابطه داشیم نه درد داشت نه خون ریزی ایا من پردم پاره شده یا سالمه؟ممنون

  8. زهرا گفت:

    سلام من ۱۷سالمه
    ب خاطر خود ارضایی ک اونم تازه فهمیدم چیه ترس از دست دادن بکارتم رو دارم
    تازه این مسائل باکرکی و غیره رو هم مدرسمون بهمون تازه امسال گفت و این باعث شده
    تقریبا افسردگی بگیرم تا ب امروز حتی چندین بار قصد خود کشی کردم
    خاستگار های خیلی خوبی رو هم ب خاطر همین رد کردم
    و کلا دور ازدواج همه چیزو خط کشیدم
    اما مطمعن نیستم ک باکره نباشم
    چند وقته مامانم مدام داره پیله میکنه چرا ازدواج نمیکنم یا چرا تا اسم دخترو دخترانگی میاد میترسم
    ولی ب خدا من با کسی رابطه نداشتم آیا پزشکی قانونی اگر پرده بکارت با رابطه از بین نرفته باشه متوجه میشه

  9. نفس گفت:

    سلام،منم هرچی نگاه میکنم هیچی نمیبینم یعنی امکان داره پرده نداشته باشم؟باهیچکسم رابطه نداشتم،خیلی توفکرشم

  10. Mahdie گفت:

    سلام
    من حدودا از ده سالگی خود ارضایی داشتم و اوایل به صورت مکرر یعنی حدودا روزی سه بار ولی بعدا خیلی خیلی کم شد و الان هم که پونزده سالمه شاید ماهی یه بار آیا پیش بیاد یا نه این کارو میکنم ولی سعی در ترک ان دارم و این عکس هایی که پیشنها شد رو دیدم و شکل لبه واژنم کدر و چروک هست ولی طبق عکسی که گرفتم بین یا تقریبا زیر لبه ها یه سوراخ بیضی شکل که کمی فقط کمی درازه وجود داره و درون اون یک سری گوشت صورتی دیده میشه و البته خود ارضایی که داشتم دخولی نداشته و به مدت چهار سال هم تکواندو کار کردم و الان با این معاینه ای که در خانه انجام دادم نگران شدم و خواستم بدونم ایا پردم سالمه ؟؟

  11. Tanaz گفت:
    1
    1

    سلام.
    من یه چند سال پیش با فشار اب زیاد خودارضایی کردم و بعد از اون زیر دلم خیلی درد گرفت
    امکان داره پرده امو از دست داده باشم؟
    عکس گرفتم اما واژن من اصلا شبیه این عکسا نیست

  12. aylin گفت:

    ماله من هیچ کدوم از این عکسا نبود ، من ۱۶ سالمه و پردم از یه سرش یه جدا شده میتونم بگم دو یا سه میلی متر تا الان هیچ رابطه ای نداشتم و حالت ورقه ای داره

  13. ثنا گفت:

    سلام بخدا جوابمو بدین خیلی میترسم من عکس گرفتم ولی پردم شبیه شرابه دارم ولی تا ته این خط هست یهنی پرده ندارم بخدا خیلی میترسم یه چند ماه دیگه هم با پسر خالم دارم ازدواج میکنم اونا خیلی بهم اعتماد دارن ولی بازم میترسم

  14. ثنا گفت:

    سلام من

  15. مرجان گفت:

    سلام تروخدا جواب منو بدین دارم از استرس میمیرم
    من ۱۶ سالمه و حتی همین امروز فهمیدم کاری که میکردم خود ارضاعی و از اینجور چیزاس…
    بعد از فشار کوچیکی که بهم وارد میشد یه مایع سفید رنگی ازم خارج میشد و گاهی هم خارش داشتم.
    تروخدا بگین پرده بکارتم الان سالمه؟ پارس؟ چیه؟ دارم سکته میکنممممم

  16. آرزو گفت:

    سلام دخترخاله من رو دست مبل افتاد خونریزی پیدا کرد مقدارش زیاد نیست دردم نداره احتمال پارگی هست

  17. بینام گفت:

    سلام. ی سوال خیلی مهم داشتم خواهش میکنم هر کسی میدونه جواب بده. میگم اون قسمت بالایی سوراخی ک ازش خون قاعدگی میاد چیه؟؟ شبیه ی تکه گوشته. من خیلی سرچ کردم ولی نفهمیدم. دقیقا قسمت بالایی سوراخی ک ازش خون قاعدگی میاد مال من ی برش عمودی داره ک اول من فکر میکردم بهم چسبیدست ولی آلان فهمیدم ی خط وسطشه ک با انگشتای دست از هم باز میشه؟؟ خواهش میکنم هر کس بلده جواب بده.

  18. نگین گفت:

    سلام من ۱۹سالمه۵ سال پیش اولین روز پریودی فقط یه روز خونریزی داشتم و خون لخته شده بود بعد از یه روز خونریزی کاملا قطع شد و ۷روز بعد به طور طبیعی پریود شدم و ۶روزه بود فکر میکنم پردمو از دست دادم ۵ساله که نگرانم و میترسم ازدواج کنم حتی میترسم برم دکتر ممنون میشم اگه جواب بدید.

  19. naziii گفت:

    سلام من یکی دو دفعه خود ار ضایی کر دم و بع از این کار ناحیه واژن خا رش شدیدی احساس میکنم ولی ن خون ن درد دلیلش چیه خیلی می ترسم کا رتمو از دست بدم خواهشااا کمکم کنید تر وخداااااااا

  20. دخترک گفت:

    سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه بنا به به دلایلی مجبور شدم عمل زشتی خود ا رضایی که فقط مالش دادم ولی بعد انجام این کار خارش شدید در ناحیه ی واژن دارم می خواستم بفهمم ایا بکارتم از بین رفته یا ن لطفا کمک کنید از ترس میمیرم

  21. negisa گفت:

    سلام اگر کسی تا حالا رابطه ای انجام نداده باشه و فقط خود ارضایی کرده باشه ، پزشک قانونی خود ارضایی رو هم اعلام میکنه یا فقط رابطه ی جنسی رو اهلام می کنه ، خواهش میکنم جواب بدین

    1. هیچکس گفت:

      سلام جناب دکتر .ممنون میشم اگه جواب بنده رو بدین .چند وقت پیش با نامزدم نزدیکی داشتیم در حد یکی دوسانت .بعد ی مقدار خون خارج شد وقطع شد بدون درد.احتمال پارگی پرده هستش

  22. آوا گفت:

    سلام خوبین ببخشید من دارم ازدواج میکنم ولی میترسم برم برای معاینه آخه بکارتم شبیه هیچ کدوم از اینا نیست ینی آسیب دیده؟ممکنه ماما تو برگه بنویسه سالم نیست؟هیچ چیزی وارد واژنم نشده ولی ترس تو دلمه

    1. abolfazl گفت:

      سلام نه امکان نداره

  23. M گفت:

    سلام من وقتی ۵ساله بودم بهم تجاوز شد الان جچوری تشخیص بدم که بکارت دارم یا نه الان ۱۷ یالمه

  24. غمگین گفت:

    با سلام.حدود دو سه بار خودارضایی انجام دادم و هر بار بدون وارد شدن چیزی به داخل حتی فشار زیادی هم وارد نشد اما بعد از ان به مدت دو الی سه روز از من لکه خارج میشد (گاهی با ترشحات و گاهی بی ان )
    ایا مشکلی برای پرده بکارت بوجود امده؟
    دیگه انجامش نمیدم خیلی ناراحت م
    خواهش میکنم جوابم بدین
    واقعا نمیتونم پیش دکتر برم
    لطفا لطفا جوابم بدید
    با تشکر از شما

  25. یلدا گفت:

    من خونه کمی از واژن اومد خیلی شفاف بود میترسم پردمو از دست داده باشم و در اینده دچار مشکل شم واسه ای ازدواج راهی بجز عمل هست پردم ترمیم شه نمیتونم ب هیچکس بگم میترسمم برم دگتر و بگه پرده ندارم اونجاست ک دنیا روسرم خراب میشه ولی من با هیچکس نزدیکی نداشتم فقط یذره انگشتم رفت داخل واژنم

  26. یلدا گفت:

    سلام من ۱۸ سالمه چند ماه پیش هواسم نبود انگشتم کمتر از یک بند انگشت رفت داخل واژن بعد ک رفتم دستشویی اندازه یک قطره خون اومد یکی گفته خونی ک هنگام پارگی پرده میاد خیلی کمه در حد چند قطره است تورو خدا کمکم کنین از استرس دارم میمیرم

    1. abolfazl گفت:

      سلام پاره نشده چون خیلی کم داخل شده ولی احتمال اسیب دیدگی مثل خراش هست

  27. گندم گفت:

    سلام…ببخشید من یه هفته پیش بانامزدم رابطه داشتم ولی فقط سر الت دخول داشته اون لحظه هیچ خونی نیومد و فقط سوزش داشتم ولی چند ساعت بعداز رابطه یکم خون ب رنگ روشن دیدم ودرد شدیدی زیر شکمم احساس کردم میخاستم بدونم ایا احتمال پارگی پرده بکارتم وجود داره؟؟؟

    1. abolfazl گفت:

      سلام اگه بیش از یک تا نهایتا دو سانت رفته باشه بله

  28. ..... گفت:

    سلام من ۱۴سالمه

    معذرت میخام واس بیان جملاتم من چند وقت پیش موقع شستن خودم تو دستشویی یهو انگشتم لیز خورد ی کوچولو رف تو و خورد ب واژنم
    بعد بلافاصله روی انگشتم و بین پاهام خون دیدم
    یه پد بهداشتی خونی شد و تموم
    از اون روز ب بعدم پریود نداشتم
    بعدش تو ی سایتی گفته بود با اینه پرده خودتونو ببینید و نوعشو تشخیص بدین
    مال من شبیه هیچکدوم از اونا نبود
    شبیه شرابه ای بود ولی سوارخش انتهای واژنم بود
    همونجایی ک انگشتم خورد
    ب هیچکی نمیتونم بگم حالم خرابه توروخدا راهنمایی کنید بنی واقعا پردم پاره شدع؟ یه حس بدی دارم رو به جنون و دیوونگی ام
    خواهش میکنم جواب بدین توروخدا

  29. بی نام گفت:

    سلام من پارسال درسن ۲۵ سالگی عقد کردم واولین رابطه جنسی ک داشتم اصلا خون نیومد و درد نداشتم و بعد از یکسال ک هنوز عقدم و داشتن رابطه جنسی با شوهرم .شک ب رابطه نامشروع من در زمان مجردیم شده ولی من ب باکره بودنم مطمئن بودم الان چطوری میتونم ثابت کنم ایا راهی هست .زندگیم داره میپاشه .پاشیدنش مهم نیست ابروم مهمه

    1. abolfazl گفت:

      سلام اگه اطمینان دارید که پردتون سالم بوده باید نوع پردتون ارتجاعی باشه که پاره نمیشه

      1. Eli گفت:

        شکل پرده ارتجاعی کدوم یکی از این عکساست که گذاشتید

  30. Neginabbasi گفت:

    ایا ممکنه پرده ای گرد یا شکل حلقوی نباشه ؟؟مال من پره هاش مثل ۷ بازه یه گوشتم وسطش داره..اگه میتونید کمکم کنید تورو خدا

  31. زهرا گفت:

    سلام ی سوال از حضورتون داشتم
    من و نامزدم دو بار با هم نزدیکی داشتیم هر دوبار بعد این کار خونریزی داشتم و درد داشت شنیدم ک هر پرده با یکبار نزدیکی پاره میشه و خون میاد دلیل دوم نزدیک و خونریزی میشه وجود پرده ارتجاعی باشه لطفا جوابمو بدید ممنون میشم

  32. sara گفت:

    سلام تورو خدا جواب منم بدید من در شرف ازدواج هستم حدود دوماه پیش رابطه ای داشتم که هیچگونه دخولی نبود ولی یه قطره خون مشاهده کردم و بعدش یه هفته خون سیاه رنگی ازم میرفت خیلی ترسیدم و الان هم از اینکه برم دکتر جواب رد بشنوم و ابروم بره واهمه دارم بنظرتون چیکار کنم؟

  33. iceflower گفت:

    توروخدا کمکم کنین پرده من ارتجاعی بود وقتی بانامزدم رابطه داشتم خون نیومد اونم پیش کل فامیل ابروی منو برد گفت که دخترنیس پیش همه گفت حتی بردتم دکتر اون گفت که ارتجاعیه حتی یبارم معذرت خواهی نکرد خیلی پسته همش اذیتم میکنه میخام جدا بشم ولی با این وضع موندم چیکار کنم توروخداکمکم کنین

  34. فاطمه گفت:

    سلام.خسته نباشید.من امروز چن دفه بامالش خودم رو ارضا کردم.اصلا هم چیزی واردنشد.ولی حدود دوساعت پیش متوجه شدم کم خون روشن و اب.مانند خون ابه .خیلی کم اومد بیرون.استرس گرفتم.پرده ام پاره شده؟یه سوزشی ام حس میکنم‌.دارمیمیرم.خواهش میکنم جواب بدیذ؟!

    1. علیرضا گفت:

      احتمالا یه بخشی از پرده آسیب دیده بنظرم به دکتر مراجعه کنید بهتر جواب میگیرید.

  35. یاسمن گفت:

    باسلام من تو بچگی وقتی کلاس چهارم بودم از روی کنجکاوی الت پسره ۶ساله رو کردم تو بدنم ولی نه خون اومد نه دردی داشتم بعد ها فهمیدم پرده چیه با کاره زشتی کردم ولی واقعا بچه بودم نمیدونستم ایا پردم پاره شده؟

  36. Sanam گفت:

    با سلام و عرض ادب
    من بر اثر یه اتفاق مجبور شدم که به پزشک زنان مراجعه کنم و به من گفت که یه گوشه ای از پرده ات آسیب دیده میخواستم ببینم پرده ام از چه نوعی هست
    دکتر گفت که اگر خون دیدی بازهم پاره بشه خون خواهی دید و اگه ندیدی دیگه نمیبینی حالا من از ترس به چند خواستگارم جواب رد دادم و سنم هم داره میره بالا لطفا راهنماییم کنید

  37. تت گفت:

    سلام دختره ۱۶ساله هستم من متاسفانه اب بسیار پر فشار بارها بهم خورده ولی ن دردی داشتم ن خونریزی ولی ی حس عجیب داشتم و رنگش کم کم قهوه ای شدع و ترشح خعلی زیاد دارم لطفا خواهش میکنم جواب بدین لطفا مچکرم

  38. ساحل گفت:

    من امروز خودم بررسی کردم درست پرده دیدم اما بسته بود یه رنگ خاصی داشت من موقعی پریودم خیلی درد میکشیدم چون از من بسته هست دردم زیاد میخواستم برم پیش دکتر ولی میترسم بلد نباشن معاینه کن اسیب بزن به پرده ام

  39. Fati گفت:

    سلام من دخترید۱۸ ساله هستم مدتی هست که با مالش خودارضایی میکنم ایا ممکنه که به پروه ام آسیبی رسیده باشه خواهش میکنم جواب بدین

    1. علیرضا گفت:

      چیزی نمیشه عزیرم

  40. R گفت:

    خواهش ميكنم جواب بدييينننن 😢

  41. milad گفت:

    سلام خسته نباشید
    بعداز پاره شدن پرده بکارت بازم میشه تشخیص داد که از کدوم نوعه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم جوابموبدین

  42. R گفت:

    سلام ،من خواستم خودم معاينه كنم
    وقتى لب ها رو كنار زدم مخاط مهبلى روى
    سوراخ رو گرفته بود و هيچ سوراخى ديده نميشد
    آيا اين نشونه ى باكره بودنه؟
    لطفا جواب بدين ،با تشكر

  43. سوگول گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    تلگرام دارید؟

  44. h.m گفت:

    سلام من هیچ رابطه ای نداشتم ولی بدفه ک نزدیکی کردم انگشت طرف مقابلم تااخر فرورفت و هیچ خونریزی نداشتم بنظرتون من پرده دارم یانه؟

    1. Dr.Gh گفت:

      احتمال بسیار دارای پرده حلقوی یا ارتجاعی میباشید

      1. سحر گفت:

        سلام من همین مشکل رو دارم ینی خیلی راحت انگش تا ته میره اما رابطه ای نداشتم ینی همین صورته که فرمودین ؟؟

  45. Zahra گفت:

    سلام دختری ۱۷ساله هستم من دو ساله گیر عمل زشت خود ارضایی شدم ولی ببخشی ببخشید تا حالا چیزی وارد واژنم نشده میشه بگین پردم سالمه یا نه؟!

    1. Zahra گفت:

      لطفا جواب بدید

    2. محمد گفت:

      سالمه عزیزم

  46. بينام گفت:

    سلام من هيجده سالمه معذرت ميخوام اينو ميگم ولي بعضي اوقات با اب خود ارضايي انجام ميدادم … الان واقعا پشيمونم و ميترسم و كار هايي كه گفتينو انجام دادم ولي عكسي كه گرفتم شبيه هيچ كدوم نبود فقط يه سوراخ هستش…خيلي ميترسم برم دكتر ايا ممكنه پردم پاره شده باشه،؟ چون هيچ خون ريزي نداشتم امكانش هست پردم پاره شده باشه؟! وقتي خود ارضايي ميكردم زير شكمم درد ميگرفت به نظرتون امكانش هست؟

    1. r گفت:

      احتمالا ارتجاعی هستی .و با فشار اب اتفاقی نمیوفته.مگر اینکه دخول داشته باشی.جسم خارجی وارد واژن بشه.دکتر رفتنم ترس نداره برای اطمینان داشتن خودت پیش ی دکتر برو

  47. مجید گفت:

    آموزنده بود ممنون

  48. berivan گفت:

    سلام مرسي وبسايت خوبتون
    چند وقت پيش من خواستم ببينم بکارتم سالمه يا نه چون شنيده بودم بکارت بخش خارجي مهبل را ميپوشونه قسمتي که خون قاعدگي خارج ميشه رو با دو انگشتم باز کردم ولي هيچ چيز پرده مانندي نديدم
    برا همين انگشتمو داخل کردم ولي نه درد داشتم نه خونريزي
    يعني ممکنه به طور طبيعي اصلا پرده نداشته باشم؟

    1. h.m گفت:

      منم مث شما درد و خونریزی نداشتم ولی انگشتموداخل نکردم ک نزدیکی کردم و طرف مقابلم انگشتشو تو کرد الانم خیلی داغونم

  49. M گفت:

    واقعا مرسی از شیوه خوبی که پیشنهاد دادین برای تشخیص پارگی پرده بکارت
    من از استرس اینکه نکنه بکارتم پاره باشه رو به جنون بودم و از طرفی هم دلم نمیخواست به پزشک زنان مراجعه کنم واقعا دستتون درد نکنه انشالله هرچی میخواین خدا بهتون بده

  50. baran گفت:

    سلام خسته نباشید دختری ۱۹ ساله هستم وقتی بچه بودم در حدود ۵ سال پیش خودارضایی میکردم ولی توبه کردم و دیگه انجامش نمیدم چندساله و خواستگار زیادی دارم اما به خودم شک دارم دقیق نمیدونم چند بار هم خودم با اینه نگاه کردم اما نمیتونم تشخیص بدم فقط سوال من اینه من این بار ک با اینه نگاه کردم همون دستمو نکردم تو فقط لب های خارجیو باز کردم ولی در حدود چند ساعت واژنم درد میکرد ایا ممکنه که مشکلی پیش بیاد؟ و بکارت حتما با انگشت پاره میشه؟ممنون میشم زودتر جواب بدین زندگیم شده کابوس

    1. حرف تازه گفت:

      سلام ممنون. از عوارض خودارضایی در بانوان تغییر شکل در واژن است و در بلند مدت هم احتمال دارد با درد همراه باشد و به نظر نمیرسد دردی که گفتید ناشی از پارگی پرده بکارت باشد، چون معمولا پارگی پرده بکارت همراه با خارج شدن خون و درد شدید از ناحیه داخلی واژن می باشد. پیشنهاد میکنم برای پایان دادن به کابوس زندگی تان با مراجعه به پزشک زنان یا ماما با یک معاینه ساده این مشکل تان را حل کنید

  51. Nnnnnnn گفت:

    سلام من هفت هشت سال پیش از روی کنجکاوی بچه گانه خواستم بکارتو تو اینه ک ببینم بدون اینک حتی یه بند انگشت وارد بشه …یا چیز دیگه
    بعدش خون همراه ادرار بود …فقط درحد دیدن بود
    این میتونه نشانه پارگی باشه؟اینهمه سال کابوس شده برام

    1. حرف تازه گفت:

      سلام احتمال داره یک آسیب دیدگی جزئی باشه و پیشنهاد ما اینه که حتما با مراجعه به یک پزشک زنان یا ماما و یک معاینه ساده به کابوس چند ساله خود پایان بدید.

  52. خانوم گفت:

    سلام
    وقت بخیر ببخشید اگه میشه هرچه سریع تر جواب بدید به سوالم
    عکسی که گرفتیم اگر سوراخش مثل همون عکسای که گذاشته بودید و نوشته بودید انواع بکارت نباشه یعنی پرده پاره هست؟

  53. سپیده گفت:

    سلام خسته نباشین معذرت میخام رک میگم دختری۱۹ساله هستم بانامزدم رابطه جنسی داشتم راستش دخول انجام شداما طول زیادی واردنشد خونریزی نداشتم هیچ دردیم زیردلم حس نکردم ،به نظرتون امکان داره بکارتم ازبین رفته باشه؟

    1. حرف تازه گفت:

      سلام
      پرده بکارت جزئی از بدن میباشد همانند دیگر اجزای بدن انسان ، موقعی که زخم در آنها ایجاد میشود همراه با درد و خونریزی است . معمولا پارگی پرده بکارت نیز همراه با خونریزی و درد می باشد و حتی بعضا در بعضی از خانم این خونریزی تا چند روز نیز میتواند ادامه داشته باشد. اما پیشنهاد ما این است که برای اطمینان بیشتر به پزشک زنان یا ماما مراجعه کنید تا معاینه شوید.

  54. دختر گفت:

    سلام. ممنون از مطلب خوبتون
    من چندسال پیش چندباری از سر کنجکاوی و اینکه فکرمیکردم پرده بکارت جسم داخلی هست چندباری انگشتمو فرو کردم و هیچ اثری از خون و… ندیدم. دوسال پیش نامزدم فقط با دستش به من دست زد و یه هو چندقطره خون اومد و بعدش بند اومد! من هنوز جرات نکردم برم معاینه شم. ممکنه بکارتم اسیب دیده باشه؟

    1. حرف تازه گفت:

      سلام واقعا با توضیحات این چنینی امکان پاسخ دادن به چنین سوالاتی وجود ندارد. مراجعه به یک پزشک زنان یا ماما نیازی به داشتن جرات ندارد و شما خیلی راحت میتوانید به پزشک مراجعه کرده و با یک معاینه ساده به جواب سوال خود برسید

  55. بینام گفت:

    خواهشا جواب سوالم رو بدید دکترببخشید اگه رک میگم ، من و نامزدم یه روز باهم تنها بودیم ،اما رابطه جنسی و دخول انجام ندادیم ، ولی با دست و زبان سعی کردم به ارگاسم برسونمش بدون دخول… تو خونه هیچ اتفاق خواصی نیفتاد فقط وقت ارگاسم پاهاش یکمی بیشتر از حد معمول باز شد. از خونه رفتیم بیرون و بعد از بیست دقیقه واژنش شروع به خونریزی کرد و سه شبه که خونریزی داره اول فک کردیم پریوده اخه علاـم پریود رو هم داشت با اینکه دوهفته پیش پریود شده بود. خونریزی تو دوروز اول بیشتر از حد معموله پریودی بود(لخته نمیشه، بوی خاصی نداره و غلیظ نیست) روز سوم بند اومد و دوباره با مقدار کمتری شروع شد، میشه بگید چه اتفاقی افتاده ایا پرده اسیب دیده یا مشکل دیگه ای هست مثل عفونت یا پارگی رگ یا همون دوره ماهانس و پیش چه دکتری بریم ؟
    و اگه راهی هست بهم بگید لطفا

    1. حرف تازه گفت:

      سلام مشکلی که مطرح کردید با معاینه تشخیص داده می شود. لطفا به پزشک زنان یا ماما مراجعه فرمایید

  56. tanha گفت:

    سلام دختری هستم ۱۸ ساله پرده بکارتم زبانه داره و در نوجوانی برای فهمیدن عادت ماهیانه انگشتمو با دستمال کاغذی میبردم داخل واژنم که مشکلی پیش نیامد و پرده بکارتم پاره نشد جدیدا فهمیده ام حلقه ورودی واژنم ب کمی پاره شده البته زبانه پرده آسیبی ندیده میترسم ازدواج کنم چون پزشکی قانونی میفهمن و ممکنه بهم تهمت بزنن چیکار کنم صبر کنم سر کار رفتم برم ترمیم انجام بدم؟ بخدا تا حالا رابطه جنسی نداشتم چ کاری کنم حلقه واژنم ی برش عمودی داره و ی افقی خیلی کوچیک البته

    1. حرف تازه گفت:

      سلام شما به راحتی با مراجعه به پزشک زنان یا ماما میتوانید مشکلتان را حل کنید تا در صورت نیاز به شما گواهی سالم بودن برای مبرا شدن از هر گونه تهمت ارائه شود.

    2. بینام گفت:

      مشکل منم همینبود
      ولی وقتی رفتم دکتر گفت پردتو داغون کردی و باید بیای برای جراحی و ۳میلیونم پول میخاد
      ولی چون پرسیدم گفتن جراحی کوتاه مدت داره و ممکنه الکی پول بگیرن دیگه نرفتم دنبالش
      موندم چرا تو مدرسه ها اموزش نمیدن تو که کوچیکی باز ما دهه شصتیا بدبخت بودیم هیچی نمیفهمیدیم شما نسل جدید دیگه چرا

  57. درب ضد سرقت گفت:

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون
    ادامه بدین
    ما در زمینه درب های ضد سرقت و ضد حریق فعالیت
    می کنیم.خوشحال میشوم از وبسایت ما دیدن
    کنید

نظرات