بیوگرافی و عکسهای حمید گودرزی بازیگر

0

بیوگرافی و عکسهای حمید گودرزی بازیگر

بیوگرافی حمید گودرزی

حمید گودرزی (زاده ۲ آذر ۱۳۵۶، الیگودرز) فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. وی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی می‌باشد. حمید گودرزی خودش مشوق اصلی خودش بوده است.

خانواده حمید گودرزی

حمید گودرزی در یک خانواده ۴ نفری زندگی میکرد. بامادرش ۱۴ سال اختلاف سنی دارند. یک خواهر دارد که گرافیک خوانده ولی عشق وکالت دارد. پدر حمید گودرزی تاجر فرش و مادرش خانه دار است. هم پدر و هم مادر حمید گودرزی با بازیگر شدن او مخالف بودند.

به خاطر بازی در سریال کمکم کن مدتی دچار افسردگی شد. هیچکس در دنیا مادرش نمیشود.

حمید گودرزی

حمید گودرزی

علایق حمید گودرزی

عاشق پاریس است. به موبایل علاقه ی زیادی دارد. علاوه بر بازیگری تجارت فرش و شکلات هم می کند. آرامش را با دو عامل سلامتی و ثروت معنی می کند. به شدت به تیم استقلال علاقه دارد. ورزش شنا و بکس و تنیس و بدنسازی علاقه دارد. پیانو و ساکسیفون را دوست دارد. به شدت علاقه به کادو دادن و کادو گرفتن دارد.

حمید گودرزی مقید است نمازش قضا نمی شه تو آرزو هاش سلامتی را فراموش نمی کنه. عاشق دعا و نماز است. به نظر او انسان بدون دعا و معنویت به ابتذال و تکرار میرسه.

حمید گودرزی هنگام خرید به شدت اهل چانه زنی است و وقتی موفق میشه مثل این است که کار بزرگی انجام داده است.

وابستگی شدید به خانواده و همسرش دارد و حتی هنگام مسافرت با همسرش در تماس بود.

همسر حمید گودرزی

او در ۲۱ شهریور ۱۳۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرد. با همسرش رو راست است. همسر حمید خانه دار است و با فعالیت هنری حمید مخالف است.

نحوه آشنایی حمید گودرزی و همسرش ماندانا

حمید گودرزی:سال ۸۲ در ساختمانی در میدان آرژانتین همسایه بودیم.آشنایی ما از آنجا شروع شد.من آن زمان دانشجوی رشته کارگردانی بودم.
ماندانا دانشور:و من ماندانا ۱۶ ساله,محصل بودم.
حمید گودرزی:این آشنایی ادامه پیدا کرد و با پیشنهاد ازدواج من,مخالفت های اولیه خانواده همسرم شروع شد چون آنها در آمریکا ساکن بودند.

حمید گودرزی

ماجرای طلاق حمید گودرزی از ماندانا

ماجرای طلاق هنرمند معروف حمید گودرزی که توسط خود ایشان رسانه ای شد. صبح روز ۲۱ تیرماه ۱۳۹۵ نامه ای با عنوان همسر حمید گودرزی در رسانه های رسمی و غیررسمی ایران منتشر شد. که در متن آن، ماندانا دانشور همسر حمید گودرزی جملات عجیبی درباره جدایی اش از حمید گودرزی و اینکه بعد از بازگشت به ایران دادخواست طلاق را به دادگاه ارائه خواهد کرد به کار برده بود.

حمید گودرزی در صفحه خود اعلام کرده دلیل طلاق حمید گودرزی از همسرش، فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور بوده و خروج همسر حمید گودرزی از ایران دلیل طلاق حمید گودرزی و همسرش اعلام شده است.

مصاحبه با حمید گودرزی و ماندانا دانشور درباره آشناییشان

با شغل شما هم مشکل داشتند؟

حمید گودرزی:تا حدی بله و مساله دیگر این بود که سطح اقتصادی خانواده همسرم,از خانواده من بالاتر بود.
ماندانا دانشور:البته فکر می کنم بیشتر به این دلیل بود که آن زمان ۱۶ سال داشتم و نظر پدرم این بود که من هم باید همراه آنها به آمریکا بروم.
حمید گودرزی:تا آن زمان قصد ازدواج نداشتم اما با خودم گفتم اگر قصد ازدواج داری,تا آخر این مشکل جلو برو اما این مخالفت ها به سال نکشید و با پا فشاری کردن ما,با هم ازدواج کردیم.پدر ماندانا به من پیشنهاد داد که به آمریکا بروم اما من دوست نداشتم برای زندگی جایی غیر از ایران باشم چون شغل من داشت در ایران شکل می گرفت.
ماندانا دانشور:بله و آن موقع با پخش سریال مسافری از هند شهرت حمید شکل گرفت.
حمید گودرزی:بله.تا امروز خدا را برای تمام نعمت هایی که به من داده شاکر هستم و رمز موفقیت همانا تشکر کردن از خداوند است که اگر برای کوچکترین دارایی ات او را شکر کنی,لحظه به لحظه به احساس خوشبختی نزدیک تر می شوی.خوشبختی من و همسرم در زندگی کامل است.

ماندانا دانشور در نامه ای که ارسال کرده است در خصوص اتفاقات میان وی و حمید گودرزی نوشت :

بعنوان دفاع از شرافت زن ایران باید اعلام کنم، زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود ولی از آن جایی که من زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم و برای حفظ زندگی خود می جنگیدم

اما متاسفانه با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم، که دوری از وطنم برایم سخت ترین چیز ممکن است در حال حاضر به دلیل عدم تعادل همسرم صلاح را در این دیدم تا مدتی در راه دور باشم که خبر طلاق خود را در رسانه ها خواندم در صورتی که هنوز طلاق ما حتی به دادخواست اولیه نرسیده که این خود یکی از بی احترامی های بزرگ وی به من بوده که از همین جا اعلام می کنم طلاق خود را پیگیری می کنم

و بزودی خبر درست را به گوش شما می رسانم اما بدانید هیچ زن یا مادر ایرانی در شرایط حتی سخت، زندگی خودر ا رها نمی کند. بدانید به من و روح من چه کذشته که اگر بخواهم بگویم خود یک جلد کتاب ۵۰۰ برگی می شود در جایی که مورد تهمت قرار گرفتم و از غیرت مرد ایرانی خبری نبود ! از همه چیز خود گذشتم و تنها با یک چمدان از زندگی که خود آن را ساخته بودم آمدم بیرون.

گفتنی است که چندی پیش حمید گودرزی در رابطه با علت طلاق از همسرش به هواداران نوشته بود :

هجوم طرفداران حمید گودرزی به صفحه وی برای اطلاع از علت جدایی حمید گودرزی و ماندانا دانشور وی را به واکنش واداشت .
اینگونه که حمید گودرزی در صفحه خود اعلام کرده دلیل طلاق حمید گودرزی از همسرش ، فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور بوده و خروج همسر حمید گودرزی از ایران دلیل طلاق حمید گودرزی و همسرش اعلام شده است .

فیلم شناسی حمید گودرزی

فیلم سینمایی

۱۳۹۵: نیوکاسل (محسن قصابیان)

۱۳۹۳: ایران برگر (مسعود جعفری جوزانی)
۱۳۹۳: روباه (بهروز افخمی)
۱۳۸۹: دزدان خیابان جردن (وحید اسلامی)
۱۳۸۹: زن‌ها شگفت انگیزند (مهرداد فرید)
۱۳۸۸: داماد خجالتی (آرش معیریان)
۱۳۸۸: خیابان بیست و چهارم (سعید اسدی)
۱۳۸۷: کیش و مات (جمشید حیدری)
۱۳۸۶: انعکاس (رضا کریمی)
۱۳۸۶: تلافی (سعید اسدی)
۱۳۸۶: قرنطینه (منوچهر هادی)
۱۳۸۶: مجنون لیلی (قاسم جعفری)
۱۳۸۵: بی وفا (اصغر نعیمی)
۱۳۸۵: گناه من (مهرشاد کارخانی)
۱۳۸۴: چپ دست (آرش معیریان)
۱۳۸۴: قتل آنلاین (مسعود آب‌پرور)
۱۳۸۳: بازنده (قاسم جعفری)
۱۳۸۱: پسران مهتاب (ارتشی در تاریکی) (مهدی ودادی)
۱۳۷۸: سهراب (سعید سهیلی)

سریال‌ها

۱۳۹۶ سریال پاهای بی قرار منوچهر هادی  ۱۳۹۶
۱۳۹۶ هاتف داریوش یاری  ۱۳۹۶
۱۳۹۵ گشت ویژه ۱ ۱۳۹۵
۱۳۹۲ بچه‌های نسبتاً بد سیروس مقدم  ۱۳۹۲
۱۳۹۱ زمانه بهزاد حسن فتحی  ۱۳۹۱
۱۳۸۹ قلب یخی (فصل اول) فرزادجهان آرایی محمدحسین لطیفی تصویر دنیای هنر ۱۳۸۹ نخستین سریال ویژه

شبکه نمایش خانگی در ایران

۱۳۸۸ پنجمین خورشید محسن یزدانی علیرضا افخمی  رمضان ۱۳۸۸
۱۳۸۳ کمکم کن سروش کرامتی قاسم جعفری  رمضان ۱۳۸۳
۱۳۸۳ تب سرد حامد سعیدی علیرضا افخمی  ۱۳۸۳
۱۳۸۱ مسافری از هند فرزاد نادری قاسم جعفری  ۱۳۸۲
۱۳۷۸ دانی و من سعید علی عبدالعلی‌زاده شبکه تهران ۱۳۷۸ سریال کودکانه

حمید گودرزی

گفتگو با حمید گودرزی در برنامه دورهمی

حمید گودرزى که شنبه شب ۱۲ فروردین ۹۶ مهمان برنامه “دورهمى” بود در بخشی از برنامه گفت: در گذشته فیلم ها مردم را شاد میکرد ، اما این روز ها فیلم های غیر واقعی و سیاه نمایی و خیانت را میبینیم و سینما زن ها و مرد ها را نسبت به هم بدبین میکند . با یک زیرپیراهنی در هشت فیلم بازی میکنند ، بسیاری از این بازیگران چرک هستند و نمیشود به آن ها نگاه کرد ، آن ها پلشت هستند !

چون دو تا داد بیشتر مى زنه و رگ گردنش بیشتر مى زنه بیرون. با زیرپوش و رگ بیرون زده ی گردن سیمرغ بلورین میگیرند. وی پیش از این هم در برنامه سال تحویل در این خصوص و درباره همین ماجرا اظهار نظر کرده بود.

حمید گودرزی؛ بازیگر سینما و تلویزیون؛ برای اولین بار درباره علت جدا شدن از همسرش بعد از ۱۲ سال زندگی مشترک سخن گفت. حمید گودرزی با اشاره به اینکه در سال ۹۵ از همسرش جدا شده است، گفت: به دلیل اینکه تقریباً همه از این موضوع اطلاع دارند و برای جلوگیری از شایعات درباره علت جدایی خودم سخن می‌گویم.

گودرزی خطاب به مهران مدیری گفت: من ۱۲ سال با همسرم زندگی کردم و زندگی خوبی داشتیم اما امسال سال بدی برای من بود زیرا از همسرم جدا شدم و احساس می‌کنم تنها شدم. وی ادامه داد: من دو بار عاشق شدم و دومین باری که عاشق شدم؛ ازدواج کردم. ما ۱۲ سال زندگی کردیم اما به نظرم گاهی زیاده‌خواهی و طمع از هر دو طرف باعث می‌شود عاشقی‌ات کمرنگ شود و این اتفاق نهایتا به جدایی منجر می‌شود.

گودرزی ادامه داد: من نمی‌توانم واقعیت و دلایل طلاق خود را بگویم اما می‌توانم بگویم که در مسئله جدایی از همسرم، من ۱۰ درصد مقصر هستم.

مدیری به عنوان سوال اول گفت :« قصد نداری پیر بشی» حمید گودرزی گفت: اگه شما دقت کنید موهام سفید شده البته خیلی ها این موضوع میگن اما خودم دوست ندارم پیر بشوم . وی دلیل جوان ماندن خود را اینگونه بیان کرد: ورزش کردن،شام نخوردن ،سبزیجات و…بخشی از کارهای من برای جوان ماندن است.

گودرزی در پاسخ به سوال مدیری پیرامون اینکه دوست داشتی دندانپزشک شوی عنوان کرد: چه اشتباهی کردم که انتخاب نکردم. البته من یک روزی آقای مهدی هاشمی سیمرغ بلورین می گرفت و دیدن آن حس و حال برایم لذت بخش بود من به شدت درس میخواندم و رشته ام تجربی بود و همان روز تصمیم گرفتم رشته هنر رابخوانم ،خانواده ام میگفتند رشته پزشکی بخوانم اما من دوربین سوپر ۸ خریدم و آپارات در خانه درست کردم.

وی ادامه داد: گاهی فکر میکنم کاش دندانپزشکی میخوندم اما محبت مردم احساس خوبی به من می دهد. مدیری در خصوص بحران چهل سالگی سوال کرد و گودرزی پاسخ داد: امسال اتفاق بدی برای من رخ داد که نمیخوام توضیح بدهم فکر میکنم دوستان بدانند.مدیری گفت اگر دوستان می دانند اینجا باز کنید ( خنده) گودرزی گفت : متاسفانه مجرد شدم ، سال بدی برایم گذشت خیلی اذیت شدم البته بحران چهل سالگی نمیدانم چی است بیشتر به تنهایی فکر میکنم اخه من دوازده سال زندگی کردم.

حمید گودرزی

بازیگر سریال گشت ویژه در خصوص انتخاب نقش های مثبت توضیح داد: مردم و تهیه کننده ها منو به سمتی سوق دادند که نقش منفی بهت نمیاد اخه من درتمام فیلم قرنطینه آدم خوبی بودم فقط یک جایی از فیلم گاو صندوق باز میکنم هر کس منو تو خیابون دید گفت از شما بعیده در گاو صندوق باباتون باز کنید ( خنده) وی ادامه داد:هنوز عاشق پیشه را ادامه میدهم اما فکر میکنم بهم ضربه زده آخه دوستانی آمده میگن نقش عاشقی کلیشه است. البته به نظرم باید تهیه کننده ها اعتماد کنند و نقش های متقاوت پبشنهاد بدهند اما میگن فلانی برای نقش خوش تیپ، فلانی برای نقش پرخاشگر انتخاب کنیم.

بازیگر تب سرد در خصوص اینکه درمصاحبه ای اعلام کرده دوست ندارد سوپر استار باشد اظهار داشت : من نگفتم بلکه دوست دارم سوپر استار باشم به نظرم مختصات سوپر استار خوش تیپ بودن، صدای خوب،مردم دوستش داشته باشند حداقل لباس پوشیدن بلد باشد .

گودرزی در ادامه در خصوص باند بازی سینما بیان کرد: دهه هشتادی که ما فیلم بازی میکردیم البته الانم بازی میکنم اما آن روزها فیلم های روی پرده قهرمان بودن ،خوش قیافه بودن ،خوش تیپ بودن مردم اگر چهار پنج تومن بلیط می گرفتند خوشحال از سالن سینما بیرون می آمدن اما الان هشت تومن پول بلیط می دهند یک آدم های چرک و کثیف با زیر پیرهن پسره فیلم بازی می کند و فیلم با پایان تلخ ،پایان باز و بدون قهرمان تمام می شود حتی مرد بعد از تماشای فیلم به همسرش مشکوک می شود.

چون در فیلم خیانت می بینیم از طرفی نویسندگان از سریال ترکی خیانت را تم داستان قرار می دهندو مردم عزیز هم باحال بد از سالن سینما خارج می شوند .فقط میگن خوب بازی کرد چون دو تا داد بیشتر زده و رگ گردنش دیده شده سیمرغ بلورین می دهند.

مدیری در ادامه سوال های متعددی پیرامون سوال و جواب کوتاه پرسید : مدیری گفت دشمن داری؟ گودرزی گفت :خیلی همین که حرف هایم را صاف و صادق میگویم دشمن درست می کند اخه من وارد هیچ باندی نیستم اومدم کار کنم اگه زیر پیرهنی ها اجازه بدهند ( خنده )

مدیری بانفوذترین آدم زندگیت؟ گودرزی : مادرم که بهش اعتماد کنم البته در حوزه کاری متاسفانه هیچ کس از طرفی یک نفر بود که فهمیدم اشتباه کردم بهش اعتماد کردم.

مدیری نقش ایده آل که دوست داری بازی کنی ؟ گودرزی : به سن من نمیخوره امادوست دارم عباس آقا اجاره نشین ها را بازی کنم نقشی که فراز و فرود داشته باشد.

مدیری بزرگترین ترس زندگیت؟ گودرزی: مرگ مدیری عجیب ترین دروغی که شنیدی؟ گودرزی: دروغ که نه اما این مطلب تازه فهمیدم دوستمان که در برنامه شما اجرا می کند (سروش جمشیدی) یک میلیون بیشتر فالوور دارد برام عجیب بود.

مدیری سقف آرزوهات چیه؟ گودرزی :عمر طولانی داشته باشم خانواده ام تن سالم داشته باشیم و به لحاظ مالی محتاج کسی نباشم.

مدیری : آخرین دستمزد که گرفتی؟ گودرزی : برای یک فبلم ۱۵۰میلیون سی روز فیلمبرداری داشت.

مدیری :احساس خوشبختی می کنی؟ گودرزی:سعی میکنم احساس داشته باشم. گودرزی در پایان به مدیری گفت: فیلم بعدی که ساختی صدا کنید بیام بازی کنم حتی مجانی بازی می کنم.

عکسهای حمید گودرزی

حمید گودرزی

حمید گودرزی

حمید گودرزی

حمید گودرزی

حمید گودرزی

حمید گودرزی

حمید گودرزی

حمید گودرزی

حمید گودرزی

حمید گودرزی

نظرات