اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال دلدادگان به تفکیک نقش ها + بیوگرافی و داستان سه فصل

1

خلاصه داستان و بازیگران سریال دلدادگان

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در ۶۰ قسمت تولید می‌شود و در شهریور ۱۳۹۷ از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت و حالا در مهر ماه ۱۴۰۰ از شبکه آی فیلم در حال پخش مجدد است. در ادامه اسامی بازیگران سریال دلدادگان (بیوگرافی و عکس) و بیوگرافی و اسامی بازیگران نقش های افسانه و فرزانه در جوانی و پیری و مالک و عادل و امیر و ارغوان و مرضیه و هاتف به همراه داستان فصل اول تا سوم دلدادگان را و دانلود تمامی قسمت ها و تیتراژ و قسمت آخر آن را در این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید.

سریال دلدادگان

خلاصه داستان سریال دلدادگان

مجموعه تلویزیونی دلدادگان در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. دلدادگان مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

سریال دلدادگان

بازیگران سریال دلدادگان

این سریال با قسمت‌های زمان حال آغاز شده و بعد به ۱۵ قسمت مجزا در فصل یک و سه می‌رسد. حمید گودرزی (نادر) ، آرش مجیدی (مالک) ، لیندا کیانی (فرزانه)، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور (مرضیه) ، سیروس همتی و سجادقراگزلو در نقش عادل و مهناز خوشخو (افسانه) در نقش افسانه در فصل دو (گذشته) این سریال بازی کردند.

فصل دو از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانیمسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)،‌ ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) ، (رویا میرعلمی بازیگر نقش نوشین) ، پویا امینی ( بهزاد ) ، سانیا سالاری ( ارغوان ) ، آزاده ریاضی ( مهین )، بهشاد شریفیان ( صمد ) ، سامان صفاری و افسانه چهره آزاد بازیگران زمان حال این سریال هستند.

ایرج محمدی تهیه کننده سریال پاهای بیقرار با اشاره به پروسه تولید این سریال که این روزها به کارگردانی منوچهر هادی در حال تصویربرداری است، گفت:در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از سریال ضبط و تصویربرداری شده است و احتمالا تا اواخر خرداد و یا اواسط تیر تولید آن ادامه خواهد داشت.

عکسهای بازیگران سریال دلدادگان

لیندا کیانی در نقش فرزانه در دلدادگان

سریال دلدادگان

مهناز خوشخو در نقش افسانه در دلدادگان

سریال دلدادگان

حمید گودرزی در نقش نادر و آرس مجیدی در نقش مالک

سریال دلدادگان

پانته آ بهرام در نقش میانسالی افسانه

سریال دلدادگان

 

سریال دلدادگان

 

سریال دلدادگان

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان

سریال دلدادگان

 

سریال دلدادگان

سمیرا حسینی در نقش جوانی مرضیه

سریال دلدادگان

 

سریال دلدادگان

 

سریال دلدادگان

هنوز زمان دقیق پخش این سریال مشخص نشده است ولی با توجه به زمان باقیمانده فیلمبرداری سریال، احتمالا از اوایل پاییز امسال این سریال پخش خواهد شد.


 

همچنین ببینید :

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال دلدادگان به تفکیک نقش ها + بیوگرافی و داستان سه فصل

  1. شرکت حسابداری گفت:

    بسیار عالی بود ممنون

نظرات