مشخصات فنی و عکسهای چری تیگو ۸

1

مشخصات فنی و عکسهای چری تیگو ۸

چری تیگو ۸ : مدیران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان بخش خصوصی کشور تاکنون خودروهای لوکس خود را با برند “چری” و خودروهای دیگر خود را با برند” ام وی ام ” در ایران عرضه کرده است و حالا نیز به نظر می رسد تا پایان سال خودروهای جدید دیگری از این شرکت روانه بازار ایران خواهد شد.

چری تیگو 8

“شو” معاون فروش شرکت مدیران خودرو در نشست خبری این شرکت که در اولین ماه سال جاری برگزار شد در پاسخ به پرسشی در زمینه برنامه این شرکت برای عرضه خودروهای جدید و به روز در سال جاری گفت:مدیران خودرو با توجه به نیازهایی که در بازار وجود دارد هر ساله در زمینه به روزرسانی و عرضه محصولات جدید فعالیت می کند و در نیمه دوم سال جاری نیز ۲ خودروی جدید را رونمایی و به بازار ایران معرفی می کنیم که یکی از آنها خودرویی سدان به نام ” آریزو ۶” و دیگری یک خودروی شاسی بلند خواهد بود.

به نظر می رسد خودروی تیگو ۸ در برنامه مدیران خودرو برای عرضه به بازار ایران قرار گرفته است و احتمالا تا اوایل سال آینده نیز عرضه خواهد شد.

شاسی بلند چری تیگو ۸ که پیش از این تحت عنوان “چری T18” شناخته می‌شد، به نوعی بزرگ‌ترین عضو خانواده “تیگو” به شمار می‌آید که از لحاظ ابعاد و اندازه باتوجه به نام گذاری اتومبیل، یک کلاس بالاتر از خودروی شاسی بلند “چری تیگو ۷” قرار می‌گیرد.

چری تیگو 8

داشبورد این خودرو خلوت به نظر می ‌رسد و به همراه پشت آمپر دیجیتالی تعبیه شده، از کیفیت متریال بسیار خوبی بهره می ‌برد ولی صفحه نمایش لمسی اصلی چری تیگو ۸ به خاطر کوچک بودنش شما را یاد محصولات فولکس واگن می‌ اندازد، مخصوصاً اگر بخواهید آن مانیتور را با محصولات جدید BYD از جمله تانگ مقایسه کنید، بسیار کوچک به نظر می‌ رسد.

پشت آمپر دیجیتالی چری تیگو ۸ مثل یک سفینه فضایی است! با یک کیلومتر شمار بزرگ در مرکز و دو نشانگر دایره ‌ای شکل دیگر در طرفین آن. فرمان خودرو و دکمه‌ های روی آن طراحی جدیدی ندارد و دقیقا همانی است که پیشتر بر روی چری تیگو ۷ دیده بودیم. چری اندازه مانیتور این خودرو را هنوز فاش نکرده است، اما به نظر هم نمی‌ رسد بزرگتر از ۸ اینچ باشد.

بر خلاف تیگو ۵ جدید مدل ۹۷ که یک مانیتور ۱۰ اینچی داشت و کنترلر‌های تهویه اتوماتیک هوا به صورت دیجیتالی در آن قرار داشتند، در تیگو ۸ به دلیل کوچک بودن نسبی صفحه نمایش، دکمه ‌های کنترل تهویه هوای اتوماتیک دوکاناله آن، به صورت جداگانه، پایین‌ تر از صفحه نمایش قرار داده شده ‌اند.

چری تیگو 8

مشخصات فنی چری تیگو ۸ :

همچنین تیگو ۸ در واقع اولین خودرو ۷ نفره چری محسوب می شود و می تواند در نقش پرچمدار فعلی این کمپانی عرض اندام کند. پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژ آن مشترک با مدل های آریزو ۵ توربو و تیگو ۷، ۱۴۷ اسب بخار را همراه با ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور توسط یک گیربکس شش دنده دستی و یا شش دنده اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌ های جلو رهسپار می‌ کند. موتور این خودرو نسبتا آشناست و قبل از این در بسیاری از خودروهای چری استفاده شده است.

به نظر می‌ رسد که قدرت ۱۴۷ اسب بخار برای خودرویی با جثه چری تیگو ۸ چشمگیر نیست. ولی از آنجایی که با اعداد و ارقام روی کاغذ نمی‌ توان در مورد توانایی ‌های حرکتی خودروها مطمئن نظر داد، باید تا سال آینده منتظر بمانیم و ببینیم که آیا چری تیگو ۸ توسط مدیران خودرو در ایران رونمایی خواهد شد یا خیر؟

    چری تیگو 8

 

چری تیگو 8

 

چری تیگو 8

 

چری تیگو 8

 

چری تیگو 8

 

چری تیگو 8

1 دیدگاه در “مشخصات فنی و عکسهای چری تیگو ۸

  1. علی گفت:

    عالیه اگه پایین ۱۸۵ میلیون باشه میخرمش

نظرات