خلاصه داستان و عکسهای بازیگران سریال همسرایی

0

خلاصه داستان و عکسهای بازیگران سریال همسرایی

تصویربرداری سریال همسرایی به کارگردانی حسین تبریزی از اوایل اسفند ۹۶ آغاز شده است و هم اکنون گروه در محدوده غرب تهران مشغول تصویربرداری هستند.

در این سریال که برای شبکه سه سیما تولید می‌شود، در هر قسمت در کنار بازیگران اصلی، بازیگران مهمان نیز حضور دارند که کارگردان تصمیم گرفته برای انتخاب بازیگران مهمان به سمت هنرمندان چهره برود و بازیگران اصلی را از هنرپیشه‌های تئاتر انتخاب کند.

سریال همسرایی

خلاصه داستان سریال هم سرایی

«همسرایی» سریالی طنز با نگاه اجتماعی به معضلات امروز جامعه است و هدف سازندگان در حقیقت روی ازدواج‌های ساده و معضلات جوانان برای ازدواج است.

این سریال روایت فردی است که می‌خواهد با زرنگی گروه «هم‌سُرا» راه بیندازد. در طی ماجرای این قضیه خانمی که قرار است آگهی این گروه هم‌سرایی را در روزنامه بزند به جای گروه هم‌سرایی گروه همسریابی تایپ می‌کند و روند داستان عوض می‌شود و هرکس در این فیلم دنبال همسریابی می‌افتد.

سریال همسرایی

بازیگران سریال همسرایی

در این سریال بازیگرانی همچون خسرو احمدی، امیرغفارمنش، کیانوش گرامی، شراره رخام ، لیلا بوشهری ، زهره صفوی، سیاوش قاسمی، امید علیمردانی، بهشاد مختاری ،مونا شامانی، فریبا منتظریان، آزیتا آذربو، جواد زیتونی، محمد بخشی، فرزانه جهرمی، علیرضا آهنگرانی، ماریا اورکی، محمد ملکی، سحر خزائلی، مژگان اخلاقی، شقایق همرنگ، شیوا امامدوست، نگین ضیاء، ماریا اورکی و شهره الماسی به ایفای نقش می پردازند.

لوکیشن اصلی این سریال در محدوده غرب و داخل یک منزل مسکونی است. همچنین بازار مبل یکی دیگر از لوکیشن‌های اصلی این مجموعه تلویزیونی است که توسط گروه دکور طراحی و ساخته شده است.

 

«همسرایی» در ۵۲ قسمت و به کارگردانی جسین تبریزی و تهیه کنندگی محمدرضا وکیلی طباطبایی برای شبکه سه سیما تولید می‌شود.

سریال همسرایی

عوامل دیگر سریال همسرایی

دیگر عوامل این کار عبارتند از مجری طرح مژگان غفارزاده، نویسنده آباریس تنظیفی، دستیارکارگردان محمد عفراوی، مدیر تصویربرداری سید مرتضی خضری، تدوینگر ناصر عبدالرضایی، طراح صحنه و لباس امیرعباس دهقانی، صدابردار اشکان پورتاجی، طراح گریم جنان صدفی، آهنگساز آرش باتیس، خواننده تیتراژ عرفان مولانا، برنامه ریز هانیه طاری، منشی صحنه لیلی غفاری، عکاس زهرا موسوی، دستیاران تصویر محمد حیدری، مهدی اسدی، دستیار لباس پرستو میرزایی، مجریان گریم نیلوفر علیزاده، دستیار صدا امیررضا گودرزی، دستیار تدوین سامان قیطولی و مشاور رسانه ای فائزه علیمردانی

عکسهای سریال همسرایی

سریال همسرایی

سریال همسرایی

 

سریال همسرایی

 

سریال همسرایی

 

سریال همسرایی


 

همچنین ببینید :

نظرات