دستگیری الکسیس تگزاس بازیگر فیلمهای مستهجن + عکس

0

دستگیری الکسیس تگزاس بازیگر فیلمهای مستهجن

الکسیس تگزاس بازیگر زن فیلمهای غیر اخلاقی به علت بازی در فیلمی مستهجن در کشوری اسلامی بازداشت شد.

الکسیس تگزاس
الکسيس تگزاس با بازي در مجموعه تور کالج آماتورها به شهرت رسيد او در خيلي از فيلمهاي پرطرفدار مستهجن در نقش اول ظاهر شد و روز به روز شهرتش بيشتر شد.الکسيس تگزاس زاده ۳۰ ژانويه ۱۹۸۰ در لاس وگاس است.
الکسيس تگزاس (Alexis Texas) بازيگر مشهور فيلم هاي غیر اخلاقی و هرزه نگاري اينبار يک هتل را در کويت براي لوکيشن مکان فيلم برداري انتخاب کرد و بسيار جنجالي شد. خبر ضبط و فيلم برداري فيلم پورن با حضور ستاره هاي زن و پورن استارهاي اروپايي و آمريکايي در هتل کشور مسلمان کويت باعث بهت و خشم مردم اين کشور شد.

الکسیس تگزاس

نيروهاي امنيتي و پليس، الکسيس تگزاس و يکي ديگر از بازيگران پورن را پس از پايان فيلم برداري دستگير کردند. اين دو بازيگر پس از فيلم برداري در يکي از هتل‌ هاي منطقه بنيدالفار کويت بازداشت شده‌ اند.

الکسيس تگزاس بازيگر فيلمهاي متسهجن و کارگردان و رقصنده آمريکايي است. او سال ۲۰۰۶ بازيگري را آغاز کرد و در سن ۲۱ سالگي وارد اين صنعت شد.
او در يک پايگاه نظامي کشور آمريکا در کشور پاناما متولد شد ودر سن آنتونيو ايالت تگزاس بزرگ شد.
این بازيگر مشهور فيلم هاي پورن نژادي آلماني، نروژي و پورتوريکويي دارد. او اوايل دريک آسايشگاه مشغول بکار بود. پيش از اين که وارد صنعت پورن شود در رشته مراقبت هاي درماني تنفسي به دانشگاه رفت.

نام همسر الکسيس تگزاس آقاي پيت (mr.pete) است.

نظرات