اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال کوبار به همراه نقش و خلاصه داستان

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال کوبار به همراه نقش و خلاصه داستان

سریال کوبار برای چندمین بار و استقبال مخاطبان قرار است روی آنتن شبکه آی فیلم برود و برای بازپخش مجدد آماده شده است که از روز شنبه ۴ آذر به نمایش درخواهد آمد.

سریال کوبار محصوصل سال ۹۷ است گه تاکنون در شبکه مختلفی بازپخش شده و حال دوباره در آی فیلم مخاطبان منتظر پخش این مجموعه روستایی و خانوادگی باشند

سریال کوبار

کوبار با بازی ارمیا قاسمی در نقش معلم روستا و نگین معتضدی در نقش منیر سیاه سنگی و علی شادمان پور بازیگر نقش کریم بازی کرده اند.

زمان پخش و تکرار از آی فیلم

پخش مجموعه تلویزیونی «کوبار» به کارگردانی فریدون حسن پورر از روز شنبه ۴ آذر ماه در شبکه آی فیلم آغاز می‌شود.

این سریال در ۳۵ قسمت از روز شنبه ۴ اذر هر شب ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰ صبح بود.

سریال کوبار

“کوبار”، نام یک مجموعه درام تلویزیونی اجتماعی و داستانی به کارگردانی فریدون حسن پور است که در سال ۱۳۹۷ از شبکه دو سیما پخش شده است. این سریال پیش از این با عنوان سریال «مَرد» معرفی شده بود. فیلمبرداری سریال در شهرهای لاهیجان ٫ رشت ، تهران و ارتفاعات دیلمان ، سیاهکل ، صورت گرفته است. در ادامه به معرفی این سریال , داستان و بازیگران مجموعه می پردازیم.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که معنی کوبار چیست که اسم این مجموعه است : کوبار به معنی کوه بلند می باشد .

در این مجموعه بازیگران معروف و پر طرفدار زیادی بازی کردند که از جمله پژمان بازغی ؛ ارمیا قاسمی در نقش معلم ، مهران غفوریان بازیگر طنز ،پیام دهکردی ، مهران رجبی ، رحیم نوروزی ، مهرداد فلاحتگر ، سیروس گرجستانی ، ترلان پروانه ، نگین معتضدی ، امیر نوری ، مجید پتکی ،مینا نوروزی ،کریم قربانی ، نسرین بابایی، مهدی بوستان پرور ،مهشید مرندی کهن ، امیر سهیلی ، سیاوش گرجستانی ، رسول حق دوست ، جابر وثوق ، فریده دریامج ، آزیتا ترکاشوند ، مهرانه به نهاد ، بهمن صادق حسنی ، مسعود بدر طالعی ، سید رسول برسان ، ساقی زینتی و مهدی بوستان پرور را می توان اشاره کرد. حضور بازیگرانی چون ترلان پروانه و مهران غفوریان و پژمان بازغی در این سریال جذابیت خاصی خواهد داشت.

اسامی بازیگران سریال کوبار به همراه بیوگرافی

اسامی بازیگران سریال کوبار به کارگردانی فریدون حسن پور تولید سال ۱۳۹۷ با نقش ها عبارتند از :

  • ارمیا قاسمی
  • پژمان بازغی
  • مهران غفوریان
  • پیام دهکردی
  • مهران رجبی
  • رحیم نوروزی
  • مهرداد فلاحتگر
  • سیروس گرجستانی
  • ترلان پروانه
  • مهشید مرندی کهن
  • نگین معتضدی
  • امیر نوری
  • مجید پتکی در نقش نظیر
  • مینا نوروزی
  • کریم قربانی
  • نسرین بابایی
  • امیر سهیلی
  • سیاوش گرجستانی
  • رسول حق دوست
  • جابر وثوق
  • فریده دریامج
  • آزیتا ترکاشوند
  • مهرانه به نهاد
  • بهمن صادق حسنی
  • مسعود بدر طالعی
  • سید رسول برسان
  • ساقی زینتی
  • پروین ملکی
  • مهدی بوستان پرور
  • میلاد حسین پور

درباره سریال کوبار

سریال کوبار مجموعه تلویزیونی است که به کارگردانی فریدون حسن پور ساخته شده که سریالیست پر ستاره و بازیگران شاخص زیادی در آن ایفای نقش کردند. کوبار قرار است از هفته اول آذر ماه ۱۴۰۲ سوم فروردین ماه ۹۷ از شبکه آی فیلم در ۳۵ قسمت روی آنتن برود.

لوکیشن و محل فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی در شمال کشور است و نکته مهم این برنامه عوض شدن نامش است که ابتدا مرد نام داشت ، اما بعدا تصمیم بر این شد که با نام کوبار نمایش داده شود.

کوبار عنوان مجموعه درام تلویزیونی اجتماعی و داستانی به کارگردانی فریدون حسن پور است که در سال ۱۳۹۷ از شبکه دو سیما پخش شده است. این سریال در ۳۵ قسمت تهیه شده و در بهار ۹۷ از شبکه ۲ پخش شد.

این سریال پیش از این با عنوان سریال «مَرد» معرفی شده بود. فیلمبرداری سریال در شهرهای لاهیجان ٫ رشت ، تهران و ارتفاعات دیلمان ، سیاهکل ، صورت گرفته است.

خلاصه داستان سریال کوبار

قصه معلم جوانی ( با بازی ارمیا قاسمی ) است که به روستا عزیمت می‌کند و در آنجا با عشق و علاقه به کودکان روستا، راه و رسم زندگی را آموزش می دهد و در این مسیر اتفاقات مختلفی را از سر می گذراند.
این معلم جوان به ناچار باید به مدت یک سال در دبیرستان دورافتاده کوهستانی روزگار بگذراند. دوستی او با پزشکی که در آن منطقه به تنهایی زندگی می‌کند، داستان قصه کوبار را شکل می‌دهد.

سریال کوبار

عکس و زندگینامه بازیگران سریال کوبار

پژمان بازغی / ارمیا قاسمی در نقش معلم جوان / مهران غفوریان / پیام دهکردی / مهران رجبی / رحیم نوروزی / مهرداد فلاحتگر / سیروس گرجستانی / ترلان پروانه / نگین معتضدی / امیر نوری / مجید پتکی / مینا نوروزی / کریم قربانی / نسرین بابایی .

مهدی بوستان پرور / مهشید مرندی کهن / امیر سهیلی / سیاوش گرجستانی / رسول حق دوست / جابر وثوق / فریده دریامج / آزیتا ترکاشوند / مهرانه به نهاد / بهمن صادق حسنی / مسعود بدر طالعی / سید رسول برسان / ساقی زینتی و مهدی بوستان پرور .

«بهروز مفید» تهیه کننده سریال کوبار در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به عدم نام خود در لیست عوامل این سریال گفت: از همان ابتدا من نیز تهیه کننده کار بودم، اما به دلیل اینکه سریال «محکومین» را به طور همزمان در دست تهیه داشتم، فرصت کمتری در اختیارم بود و خودم پیشنهاد دادم که تهیه کننده دیگری به کار اضافه شود تا کار لطمه نخورد.

وی ادامه داد: نام این سریال سه بار عوض شده است، مرد، آسمان آبی و الان هم کوبار. گویا آسمان آبی با سریال دیگری که برای شبکه یک بوده تداخل داشته که گفتند این نام را تغییر دهیم. کوبار به معنای باران کوهی است.

مفید با اشاره به بازیگران جدیدی که در این سریال حضور دارند گفت: در حالت کلی نقش‌ها خرد شده است، چراکه جنس کار،‌ اینطور نیست که معطوف به یک نفر باشد. اما در این میان نقش معلم روستا را بازیگر جدیدی به نام ارمیا قاسمی بازی می‌کند.
وی درباره حضور مهران غفوریان به عنوان بازیگر طنز در این سریال ادامه داد: جنس بازی مهران غفوریان در این سریال کاملا متفاوت‌تر از سایر کارهایش است،‌آنهم به این دلیل که اساسا فضای داستان «کوبار» طنز نیست.

تیتراژ سریال کوبار :

تیتراژ سریال کوبار توسط محمد معتمدی خوانده شده است که بعد از پخش میتوانید در همین صفحه آن را دانلود کنید

[button color=”default” link=”https://harfetaze.com/wp-content/uploads/2018/04/Mohammad-Motamedi-Koobaar.mp3″ align=”center”]دانلود تیتراژ[/button]

.

.

 سریال کوبار

سریال تلویزیونی کوبار از نظر کارگردانی و فیلمنامه، اثری قابل قبول است. فریدون حسن پور، کارگردان سریال، توانسته است که فضای روستایی را به خوبی به تصویر بکشد و داستانی جذاب و گیرا را روایت کند. فیلمنامه سریال نیز نوشته شده توسط حسن پور، از نظر محتوایی و ساختاری، اثری قابل قبول است.

بازی بازیگران سریال نیز قابل قبول است. ارمیا قاسمی در نقش ستار، بازی خوبی ارائه داده است و توانسته است که شخصیتی دوست‌ داشتنی و قابل باور را خلق کند. سایر بازیگران سریال، از جمله پژمان بازغی، پیام دهکردی، نگین معتضدی و نرلان پروانه نیز بازی‌های خوبی ارائه داده‌اند.

این سریال نقاط ضعف هایی نیز داشته است که می توان به کلیشه ای بودن برخی از شخصیت‌ ها و روابط آن‌ ها و کمی غیرمنطقی بودن برخی از اتفاقات سریال اشاره کرد. در مجموع، سریال کوبار یک سریال درام اجتماعی قابل قبول است که توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند.

سریال کوبار

ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی متولد ۲۵ مهر ماه ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر و مدل است.

وی علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعال می باشد. او دارای یک برادر بزرگتر از خود به نام ایلیا نیز هست. پدرش از تهران و مرحوم مادرش نیز از کرمانشاه بوده است.

وی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

سریال کوبار

 

سریال کوبار

پژمان بازغی

پژمان بازغی نوزدهم مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانواده ۵ نفره در تهران متولد شد.

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده‌ است. پس از تولد ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب اسلامی به شهر رشت می‌رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ خانواده به تهران بازمی‌گردند.

بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌ جا با سینما آشنا می‌شود.

سریال کوبار

  سریال کوبار

 

سریال کوبار

 

سریال کوبار

 

سریال کوبار

نگین معتضدی

نگین معتضدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان ۳ مهر ۱۳۶۴ در تهران متولد شد.

مادر این بانوی هنرمند معلم بوده و سالها به عنوان آموزگار کلاس دوم ابتدایی مشغول خدمت در آموزش و پرورش بوده است.

طلا معتضدی نویسنده کشورمان خواهر بزرگتر نگین معتضدی است.

وی با امین امانی (کارگردان) ازدواج کرده است.

سریال کوبار


 

همچنین ببینید :

نظرات