دعای افزایش رزق و روزی + دعای رزق مغازه

0

دعای افزایش رزق و روزی + دعای رزق مغازه

دعای افزایش رزق و روزی : رزق و روزی در دست خداست و هرکس برای خود روزی از طرف خدا دارد , یادمان باشد فقط با دعا و بدون تلاش و کوشش در کار و زندگی نمیتوانیم روزی خود را زیاد کنیم , با تلاش و کوشش خود و با ایمان به خدا هر روز کار خود را با این دعاها آغاز کنید .
ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه برای شما عزیزان دعای افزایش رزق و روزی را آماده کردایم.

دعای افزایش رزق و روزی

دعای افزایش رزق و روزی پیامبر اکرم (ص)

حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند: قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود ان شاء الله یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین

دعای افزایش رزق و روزی

افزایش رزق و روزی همانند بسیاری از مسائل دیگر در اسلام پاسخ و راهکارهایی دارد جامع و موثر که با تکیه و مداومت در انها نتیجه حاصل خواهد شد.

ذکر افزایش رزق و روزی

لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینُ ١٠٠ مرتبه، بعد از نماز صبح.

یَا رَازِق یَا فَتَّاحُ یَا وَهَّابُ یَا غَنِیُّ یَا مغنِی یَا بَاسِط ُ ١٠ مرتبه، بعد از نماز صبح.

سُبْحَانَ اللهِ العَظیمِ وَبِحَمْدِهِ، أسْتَغفِرُ اللهَ وأُتوبُ إلیهِ وَأسْأَلُهُ مِنْ َفضْلِهِ ١٠ مرتبه, بعد از نماز صبح.

براى رفع فقر و جلب وسعت و باز شدن در بهشت هر روز صد مرتبه بگويد

لا اله الا اللّه الملك الحق المبين

از آیت الله استاد بهجت نقل شده در آغاز وپایان ذکر ،صلوات بفرستید مثلا اگر میخواهد ۱۱۰ مرتبه بگوید، ابتدا صلوات بفرستد بعد ۱۱۰ بار بگوید ذکر را و باز صلوات بفرستد .

ذکر این است: اللّهُمَ اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک

دعای افزایش رزق و روزی امام صادق (ع)

روایت ازحضرت امام صادق علیه السلام منقول است که هر که در دو ماه پیاپی هر روز چهارصد مرتبه این دعا بخواند خدا علم بسیار یا مال بسیار او را کرامت فرماید این است دعا

اَسْتَغْفِرُاللَّهَ الَّذی لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَیُّ

الْقَیُّومُ الرَّحْمنُ الرَّحیمُ بَدیعُ السَّمواتِ وَالاَْرْضِ مِنْ جَمیعِ ظُلْمی وَ جُرْمی

وَ اِسْرافی عَلی نَفْسی وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ

آیات ۲۸ و ۲۹ سوره حدید جهت افزایش رزق و روزی

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَآمِنُوا بِرَسُولِهِ يُؤْتِكُمْ كِفْلَيْنِ مِن رَّحْمَتِهِ وَيَجْعَل لَّكُمْ نُورًا تَمْشُونَ بِهِ وَيَغْفِرْ لَكُمْ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ.

لِئَلَّا يَعْلَمَ أَهْلُ الْكِتَابِ أَلَّا يَقْدِرُونَ عَلَى شَيْءٍ مِّن فَضْلِ اللَّهِ وَأَنَّ الْفَضْلَ بِيَدِ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاءُ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ.

نظرات