تعبیر دیدن پول و ثروت در خواب

3

تعبیر دیدن پول و ثروت در خواب

تعبیر خواب پول و ثروت : پول داشتن در زندگی روزمره ما انسانها ضروری است و جوری پیش رفته است که در زندگی امروزی برای تمام انسانها لازم است. اما دیدن پول و ثروت در خواب چه تعبیری دارد. در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه برای شما عزیزان تعبیر خواب پول و ثروت را آماده کردایم.

تعبیر خواب پول

تعبیر خواب پول و ثروت امام صادق (ع)

امام صادق (ع) می‌فرمایند: پول در خواب عبارت است از : حرف‌های درست , برآورده کردن حاجت و خواسته , حکومت , مال جمع آوری شده , دوست , فرزند , یار و رفیق , رزق و روزی فراخ و گسترده , ایمنی , کنیزک , به دست آوردن جا و مقام , منزلت و احترام ، مخصوصاًً اگر عفیف و پاکدامن باشی.

تعبیر خواب پول و ثروت حضرت دانیال (ع)

حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی ثروتمند و با خدمه و حشم شده‌ای، یـعـنـی در دنیا به نعمت‌های زیادی می‌رسی، ولی دین و ایمان تو تباه و نابود می‌شود.

تعبیر خواب پول و ثروت ابن سیرین

ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب درهم نسبت به خلق و خوی مردم متفاوت می‌باشد. هر کس در خواب درهم کم و اندک ببیند، یـعـنـی حرف خوب و خوش میشنود یا اینکه از توحید و خداشناسی صحبت می‌کند، مخصوصاً اگر درهم سفید باشد. اگر ببینی یک درهم یا یک دینار یا… داری، تعبیرش خوبی و نیکی است، زیرا اصل اعداد از یک می‌باشد، همانطور که در قرآن کریم آمده: مَن جَاء بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ عَشْرُ اَمْثَالِهَا… _ هر کس (یک) نیکی‌ای بیارد ده برابر آن دارد.
اگر ببینی رنگ درهم سیاه است و رویش عکس صورت می‌باشد، تعبیرش جنگ و دشمنی می‌باشد. اگر ببینی درهم در ترازو داری، یـعـنـی به اندازه آن دشمنانی خواهی داشت.

تعبیر خواب پول وثروت منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: پول و ثروت در خواب خوب نیست همان قدر که به چشم عده ای در بیداری خوب است. در بیداری داشتن ثروت زیاد هم موجب رفاه است و هم علتی برای نشان دادن تشخص و بزرگی اما در خواب درست عکس این است و داشتن ثروت چه اندک و چه بسیار نشان ابتلا و گرفتاری از نوع کثیف آن است. اگر در خواب دیدید که ثروتمند شدید در تعبیرش به دردسر بزرگی می افتید. و تنها گرفتن مال و ثروت که در تعابیر خواب خوب و خوشایند است گرفتن پول و ثروت از مرده است.

تعبیر خواب پول و ثروت آنلی بیتون

آنلی بیتون میگوید : اگر زنی خواب ببیند با ثروتی افسانه ای زندگی میکند علامت آن است که مدتی با شکوه و آسایش فراوان زندگی خواهد کرد ولی بعد از سپری شدن این ایام زندگیش با فقر و تنگدستی خواهد شد. و اگر دختری خواب ببیند در سایه ثروت و آسایشی واقعی به سر می برد ، علامت آن است که در زندگی آینده نیز به جستجوی لذت های حقیقی و قابل اطمینان خواهد رفت.
اگر خواب ببینید ثروتی به دست آورده اید نشانه آن است که در اثر تلاش و دقت بسیار در کارها مقام بر جسته ای به دست م آورید.
اگر خواب ببینید مالک ثروت هتگفتی هستید علامت آن است که با قوت قلب و اراده ای قوی با مشکلات زندگی روبرو میشود.
اگر ثروتمندان را به خواب ببینید علامت آن است که دوستان هنگام تنگدستی به شما یاری می رسانند.

تعبیر خواب پول و ثروت ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی در دست خودت درهم داری، یـعـنـی سخن خوب و نیکو میشنوی. تعبیر خواب درهم‌های فراوان، مال و اموال می‌باشد. اگر در خواب ببینی کیسه‌های درهم و دینار به دست آورده‌ای، تعبیرش این است که مال و نعمت حلال جمع می‌کنی.اگر ببینی مشغول قسمت کردن درهم‌هایی با زن خودت می‌باشی، یـعـنـی بین شما داوری و قضاوت بوجود می‌آید.

3 دیدگاه در “تعبیر دیدن پول و ثروت در خواب

  1. abolfazl_rmi گفت:

    سلام . خسته نباشید
    من خواب دیدم که عمه ی من داشت یک قابلمه پر غذا از خونه ی پدر بزرگم میبرد و گفت یک قابلمه غذا هم برای شما گذاشتیم کنار اون برا شماست . بعد پدر بزرگم منو صدا زد و چوبی تو دستش داشت و میزد تو شونه هام و گفت من برات بخشی از مال و سهم خودمو بهت میدم اینا رو یکشنبه و جمعه مواظبت میکنی از مادرت هم مواظبت میکنی اگه بفهمم مواظبت نمیکنی با این چوب میزنمت که سرت بشکنه .
    من خواب پدر بزرگمو چهارمین باره میبینم که میگه براتون سهم گذاشتم کنار
    تاویل خواب من چیه ؟؟؟؟ تو رو خدا جواب بدید

  2. کاوه گفت:

    سلام،
    خواب دیدم ک قرار ۱۸هزار تومن قرض بدم به ی خانمی جوانی ک تا حالا ندیدمش رفتم سر صف طولانی عابر بانک ملی خیلی منتظر شدم تا نوبت به من رسیدوقبل از من نوبت عموی مرحومم بود، کارت را زدم داخل دستگاه چند لحظه گذشت دیدم از دستگاه صدا میاد وکلی پول داره خارج میشه تقریبا چند دسته پنج هزار تومنی نو وده هزار تومنی و با استرس پول رو گذاشتم زیر بغل چپ کاپشنم و محل را ترک کردم هم خوشحال بودم و هم نگران اینکه دردسر نشه تعبیرش چیه

  3. Mahya گفت:

    سلام من خواب دیدم یک میلیارد تومن واسم میفرستن و میگن که تو مسابقه ای برنده شدی منم کیفو باز میکنم میبینم که ده تا بسته تراول هست وخانوادم دور و ورم نشستن که به هر کدوم یک بسته میدم و بهشون میگم هر چی دوست دارید بخرید و به مامانم میگم که برو طلا بخر.

نظرات