بیوگرافی و عکسهای بهرام افشاری بازیگر و همسرش

0

بیوگرافی و عکسهای بهرام افشاری بازیگر و همسرش

بیوگرافی بهرام افشاری

بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۶۶ در شهر همدان می باشد. ما در ای بخش از مجله اینترنتی حرف تازه برای شما عزیزان بیوگرافی بهرام افشاری را آمده کردایم با ما همراه باشید.
وی دانش آموخته رشته ساخت و تولید و همچنین دانشجوی رشته بازیگری در دانشگاه آزاد است.

بهرام افشاری

همسر بهرام افشاری

بهرام افشاری تاکنون ازدواج نکرده و مجرد میباشد.

شروع فعالیت بهرام افشاری

وی از سال ۸۲ کار آماتور را شروع کرد و ازسال ۸۸ به تهران آمد و خودش گفته است که افتخار این رو داشتم که شاگرد استاد سمندریان باشم و بعد از آن وارد بدنه حرفه ای تئاتر شدم منتها چون بیشتر دغدغه من حوزه تئاتر بود زیاد تمایل فعالیت در سینما و تلویزیون رو نداشتم اما بصورت جدی از سال ۹۲ با کار آقای درمشیان در و بعد از آن هم با آقای جوزانی در فیلم ایران برگر بازیگری را شروع نمود. البته وی پیش از این نقش کوتاهی در سریال پایتخت ۲ نیز داشت. البته وی امسال در جشنواره فجر در فیلم کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی منوچهر هادی حضور داشت و در سریال علی البدل نیز که نوروز ۹۶ پخش میگردد در نقش هرمز حضور دراد.جدیدترین فعالیت این بازیگر در سریال پایتخت ۵ در نفش بهتاش است.

بهرام افشاری

فیلمهای سینمایی

عصبانی نیستم
لانتوری
ایران برگر
نیوکاسل
کارگر ساده نیازمندیم

سریال های بهرام افشاری

پایتخت ۲
آسمان من
علی البدل
پایتخت ۵

تئاتر

دیابولیک رومئو و ژولیت (آتیلا پسیانی، ۱۳۹۷)
«ماکوندو» (آزاده انصاری، ۱۳۹۶)
جوجه تیغی [بازیگر، نویسنده و کارگردان] (بهرام افشاری، ۱۳۹۴)
روی خوش مهتاب (بهداد زندیه وکیلی، ۱۳۹۴)
نمایشنامه‌خوانی تهران زیر بال فرشتگان (نادر برهانی مرند، ۱۳۹۴)
هیپوفیز (کوروش نریمانی، ۱۳۹۴)
کامنت (یوسف باپیری، ۱۳۹۴)
پائیز (نادر برهانی مرند، ۱۳۹۳)
مرگ فروشنده – نقش هاوارد (نادر برهانی مرند، ۱۳۹۳)
نمایشنامه خوانی هاروی (ملودی آرام نیا، ۱۳۹۳)
دن کامیلو (کوروش نریمانی، ۱۳۹۳)
شایعات (رحمان سیفی آزاد، ۱۳۹۲)
رابینسون کروزوئه (میلاد نیک آبادی، ۱۳۹۲)
ترنج (تینو صالحی، ۱۳۹۲)
ویران (یوسف باپیری، ۱۳۹۱)
پیرمردی با بال‌های بزرگ (پرستو گلستانی، ۱۳۹۱)
آدمکش (محمد زوار بی‌ریا)
جن گیر (کوروش نریمانی، ۱۳۸۸)

عکسهای بهرام افشاری

بهرام افشاری  بهرام افشاری

بهرام افشاری

بهرام افشاری

بهرام افشاری

بهرام افشاری

بهرام افشاری

بهرام افشاری

بهرام افشاری

بهرام افشاری

مصاحبه بهرام افشاری

من نقش شیرافکن فرزند بهبود را در سریال پایتخت برعهده داشتم که این اسم به بهتاش تغییر پیدا کرد. به نظرم این اسم بامزه است و ممکن است بیشتر در گوش مخاطب باقی بماند.من پیش از این نقش شیرافکن را با گریم، تن صدا و جنسی متفاوت در سریال پایتخت بازی کردم که خاطره خوبی از آن ماند و با اینکه چند سال است از آن می گذرد اما هنوز مردم آن را به خاطر دارند. این اتفاق وظیفه مرا سنگین تر می کند که باید نقش بهتاش را به گونه ای بازی کنم که در کمال احترام به نقش شیرافکن بتوانم جنسی متفاوت تر از آن نقش را برای مخاطبان پایتخت ارایه دهم.

بازیگر سریال علی البدل درباره نقش خود در پایتخت اظهار کرد: من تلاش بسیاری کردم تا این نقش را دربیاورم همچنین کمک های بازیگران مقابلم و راهنمایی های آقای تنابنده نیز بسیار تاثیرگذار بود.

افشاری ادامه داد: چالش های بهتاش همان چالش های جوان امروزی است، خواسته هایی دارد و برای آنها تلاش می کند اما شاید کمی بدشانس هم است. از طرفی کمی سست است، او راحت طلبی هایی دارد و چیزی برایش اصل نیست. همچنین در عین حال که پر از جاه طلبی است عملی را که باید برای خواست هایش داشته باشد، انجام نمی دهد.

این بازیگر درباره سختی های کارش اظهار کرد: کار من سخت است چون مخاطب پیش از این هم از من در این سریال نقشی را دیده است و من باید به عنوان بازیگر این فصل کیفیت کارم را بالا ببرم چون اگر مردم بار پیش از من راضی بوده اند، دلیل نمی شود که باز هم خوششان بیاید. البته خود من ابتدا درباره نقش و جغرافیای نقش تحقیق کرده و با کسانی که شباهت هایی با نقش من دارند صحبت و نکاتی را یادداشت می کنم تا به تدریج بتوانم مشخصات بیرونی این نقش را پیدا کنم.

نظرات