جدیدترین و شیکترین طرحهای کاغذ دیواری ۹۷

2

جدیدترین و شیکترین طرحهای کاغذ دیواری ۹۷

امروزه کاغذ دیواری تا حد زیادی جایگزین رنگ ساختمان شده است. کاغذ دیواری ها دارای نصب سریع و آسانی هستند و تنوع طرح و رنگ در آن در هر بخش امکان ایجاد سبکی فوق العاده را فراهم می سازد.

در این مطلب انواع کاغذ دیواری را با انواع سلیقه ها برایتان توضیح داده ایم تا در انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای خانه تان شما را یاری کنیم . امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان واقع شود . لطفا ملاحظه بفرمایید:

کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی

در سالهای اخیر یکی از انواع کاغـذ دیواری جدید که به سرعت توسعه یافته و جای خود را در بازار به خوبی پیدا کرده است کاغذ دیواریهایی هستند که برروی آنها طرح های مختلف به صورت سه بعدی چاپ می گردد.

این کاغذ دیواریها به لطف پیشرفت در پرینترهای قدرتمند تولید می شوند. تنوع بی نهایت بالای این کاغذ دیواریهای جدید آنها را به یکی از اجزای اصلی در دکوراسیون داخلی تبدیل نموده است.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری بلژیکی

کاغذ دیواریهای جدید بلژیکی از جمله کاغذ دیواریهای با قیمت بالا و لاکچری هستند که در بازار ایران وارد شده اند. طرح های خاص و فاخر این کاغذ دیوارها در کنار جنس و متریال مورد استفاده در آنها ، این کاغذ دیواریها را به یکی از بهترین و با کیفیت ترین کاغذ دیواریها در صنعت دکوراسیون داخلی تبدیل نموده است.

استفاده از طرح های گل ، گل داماسک، طرح های ساده و مدرن در این آلبوم آن را به یک مجموعه مناسب برای استفاده در بخشهای مختلف منزل تبدیل نموده است.

کاغذ دیواریهای جدید بلژیکی با طرح برجسته . کاغذ دیواریهایی گران قیمت و البته زیبنده . طرح های برجسته کار شده از سنگ هستند که به طور کاملا واضحی متمایز از دیگر انواع کاغذ دیواری می باشند. کاغذ دیواری های برجسته طلایی مشکی طوسی سفید و دیگر رنگها.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری

هماهنگی با چیدمان خانه

هماهنگی نوع و طرح کاغذ دیواری با سبک و شکل چیدمان خانه مهم است. به طور مثال، برای خانه ای که سبکی بسیار فانتزی و مدرن دارد باید از کاغذ دیواری هایی ساده و با نقش و نگار کم استفاده کنید و برای خانه هایی که با مبلمان استیل و فرش های ابریشمی چیدمان شده اند باید کاغذ دیواری هایی سنگین با نقش و نگارهای برجسته به کار ببرید.

کاغذ دیواری

جنس کاغذ دیواری

این مهم است که در مورد رایج ترین انواع کاغذ دیواریهای موجود، در هنگام خرید اطلاعاتی داشته باشید. اساسا کاغذ دیواری هایی که دارای پوشش وینیل هستند بادوام ترین انواع کاغذ دیواریها محسوب می شوند. این نوع از کاغذ دیواریها هم چنین قابل شست وشو و ضد آب هستند.

همین نوع از کاغـذ دیواری خود به دو نوع تقسیم می شود:نوع اول در قسمت پشت کاغـذ دیواری دارای لایه ای از وینیل است و نوع دوم دارای لایه ای از وینیل در قسمت روی کاغذ دیواری است که مسلما نوع دوم دوام بیشتری دارد. نوع اول قابل شست وشو و ضد آب است و راحت تر از روی دیوار کنده می شود. بنابراین نوع دوم کاغذ دیواریهای دارای پوشش وینیل، می توانند مناسب ترین گزینه برای انتخاب باشند.

کاغذ دیواری

رنگ کاغذ دیواری

به رنگ وسایل موجود در دکوراسیون منزل خود توجه کنید زیرا اگر رنگ کاغـذ دیواری با وسایل موجود در دکوراسیون مطابقت و همخوانی نداشته باشد دکوراسیون منزل شما خسته کننده و نامنظم به نظر می رسد.

کاغذ دیواریها با رنگ های روشن و طرح های کوچک می توانند باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای خانه های کوچک شوند.
پیشنهاد ما این است که از کاغذ دیواریهای ساده با رنگ های ملایم که هیچ طرح و شکلی ندارد و با هر نوع چیدمان و رنگی هماهنگ می شود، استفاده کنید زیرا استفاده از کاغذ دیواریهای طرح دار روحیه خاصی می طلبد و هماهنگ کردن وسایل با این گونه کاغذها کمی مشکل است و ممکن است پس از مدتی دچار دلزدگی شوید.

کاغذ دیواری

طرح کاغذ دیواری

برای خانه ها با دکوراسیون های داخلی فانتزی و مدرن کاغذ دیواریهای ساده می توانند انتخاب ایده آلی باشند و برای خانه ها با دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی کاغذ دیواریها با طرح و نقش های برجسته و سنگین می توانند انتخاب مناسبی باشند.

کاغذ دیواری

 

اگر شما ترجیح می دهید که در منزل تان فضایی آرام را ایجاد کنید کاغذ دیواری های گلدار با رنگ های ملایم می توانند برای شما ایده مناسبی باشند. استفاده از کاغذ دیواریها با رنگ های شاد و روشن که طرح های هندسی و هنری دارند فضای پذیرایی شما را پر هیجان می کنند مشاهده این کاغذ دیواریها هر بیننده ای را سر ذوق می آورد.

کاغذ دیواری

اگر شما تنوع طلب هستید و به زودی همه چیز برایتان تکراری و خسته کننده می شود بهتر است که برای پذیرایی خود از کاغذ دیواریهای ساده و بدون طرح با رنگ ملایم استفاده کنید این طرح های کاغـذ دیواری با هر نوع دکوراسیون و چیدمانی هماهنگی و مطابقت دارند.

کاغذ دیواری

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام انتخاب طرح کاغـذ دیواری باید به آن توجه نمایید هماهنگی کاغـذ دیواری پذیرایی با کفپوش است. اگر کفپوش پذیرایی شما ساده است بهتر است از کاغـذ دیواری ها با طرح گلدار و شلوغ استفاده کنید. اگر کفپوش پذیرایی شما طرح دار و شلوغ است انتخاب کاغـذ دیواری ها با طرح ساده برای منزل شما می تواند بهترین ایده باشد.

کاغذ دیواری

برای پذیرایی با دکوارسیون داخلی فانتزی و مدرن باید از کاغـذ دیواری های ساده استفاده کنید اگر شما ترجیح می دهید که از کاغـذ دیواری ها با نقش و نگار استفاده کنید بهترین ایده برای شما می تواند کاغـذ دیواری ها با نقش و نگار کم باشد.

کاغذ دیواری

عکس های کاغذ دیواریهای شیک و جدید

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

 

2 دیدگاه در “جدیدترین و شیکترین طرحهای کاغذ دیواری ۹۷

  1. رضا گفت:

    سلام از کجا میتونم تهیه کنم این پوستر طرح پنجره و گل صورتی؟

    1. حرف تازه گفت:

      سلام
      طرح های داخل سایت صرفا برای معرفی هستن و برای خرید باید از بازار بیرون اقدام کنید

نظرات