تعبیر دیدن تابوت در خواب

0

تعبیر دیدن تابوت در خواب

تعبیر خواب تابوت : بسیاری از انسانها بطور غریزی از مرگ وتابوت میترسد این طبیعی است. اما دیدن تابوت در خواب بد نیست . تابوت در تعبیر خواب بسیاری به جا و مکان و ملک گفته شده است ساختن تابوت و یا حمل کردن تابوت ساختن خانه در این دنیاست. ما در این مطلب از مجله اینترنتی حرف تازه به تعبیر خواب تابوت از دید برخی معبران خواب پرداخته ایم.

تعبیر خواب تابوت

تعبیر خواب تابوت امام صادق (ع)

تعبیرهای تابوت عبارتند از بزرگی , حکومت , عزت و جاه و مقام.

تعبیر خواب تابوت ابراهیم کرمانی

اگر در خواب ببینی مرده‌ای و تو را در تابوت گذاشته‌اند، تعبیرش خوب و نیکو می‌باشد، ‌‌‌‌‌ ولی اگر تو را دفن کردند، تعبیرش بد خواهد بود.
اگر ببینی شخص زنده‌ای را در تابوت گذاشته‌ و میبرند، ولی کسی تابوت او را همراهی نمی‌کند، عزت و جاه و مقام و کارش دچار عیب و نقص خواهد بود،‌‌‌‌‌ ولی اگر مردم او را همراهی می‌کردند، تعبیرش بر خلاف حالت قبلی می‌باشد.
اگر ببینی روی تابوت سنگینی قرار گرفته‌ای، به مردم ظلم و ستم می‌کنی ، ولی اگر سبک بود، یـعـنـی به مردم سختی و فشار وارد نمی‌کنی و حال و روز تو بهتر می‌شود.
اگر ببینی از روی تابوت افتاده‌ای یا کسانی که تو را میبردند تو را انداخته‌اند، یـعـنـی عزت و جاه و مقام تو از بین رفته و کار تو گره خورده و متوقف می‌شود.

تعبیر خواب تابوت لیلا برایت

دیدن تابوتی خالی در خواب، نشانه‏ی آن است که از موضوعی نگران می‏شوید. اگر در خواب زیر تابوتی را بگیرد نشانه‏ی شنیدن اخبار خوب است.

در سرزمین رویاها نیز آمده است :

۱ – شما در یک تابوت دراز کشیده اید _ تمامی آرزوهایتان براورده میشود.
۲ – نزدیک شما در یک تابوت خوابیده اند _ پول فراوان به دست می آورید.
۳ – یک دوست در یک تابوت _ شانس بزرگ در کار.

نظرات