بیوگرافی و عکسهای خوانندگان گروه سون (۷ باند)

0

بیوگرافی و عکسهای گروه سون (۷) خواننده

گروه سون : گروه موسیقی سون یا همان هفت گروهی است که در راستای موسیقی پاپ ایرانی کار میکنند این گروه تشکیل شده از سه نفر است که ما در مجله اینترنتی حرف تازه به معرفی این سه خواننده میپردازیم.

بیوگرافی آرش قنادی

آرش قنادی متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۷ در تهران است و سرپرست گروه سون را بر عهده دارد و خوانندگی وساز تخصصی او کیبورد و آکاردئون است.

گروه سون

بیوگرافی امیر قنادی

امیر قنادی متولد ۷ اردیبهشت ۱۳۶۲ در کرج است و خوانندگی و ساز تخصصی او گیتار است امیر قنادی برادر کوچک آرش قنادی است.

گروه سون

بیوگرافی کیارش پوزشی

کیارش پوزشی متولد ۹ بهمن ۱۳۵۶ در بندرعباس است و خوانندگی و ساز تخصصی او نوازنده پیانو و کیبورد میباشد.

گروه سون

هر سه اعتقاد دارند که در کنار هم یک صدا هستند. گروه سون ۷ را حتما می‌شناسید؛ گروهی که آرام‌آرام خودشان را در دل همه جا کردند؛ گروهی که ادعا دارند همیشه در کنار هم خواهند ماند. کنسرت‌های گروه سون همیشه با استقبال خوب هواداران‌شان مواجه شده، طوری که در بیشتر مواقع روزها و سانس‌های کنسرت‌های‌شان تمدید می‌شود.

آثار گروه سون

۱- با تو می مونم –سال (۱۳۸۷)
۲- دوست دارم –سال (۱۳۹۲)
۳- دنیای بعد تو – سال (۱۳۹۶)

عکسهای گروه سون

گروه سون

گروه سون

گروه سون

گروه سون

گروه سون

گروه سون

گروه سون

گروه سون

گروه سون

مصاحبه با گروه سون

نام گروه را چرا ۷ گذاشتید؟

در رابطه با این موضوع میگویند که به خاطر این که در عدد ۷ رازهایی نهفته و این عدد علاوه بر این که مقدس است نیز از انرژی بالایی نیز برخوردار است قبل از این گروه سون باند را برای گروه انتخاب کنید مدتی نام کیمیا روی گروه بود،که بعد از مدتی تصمیم گرفتیم یک نام دلپذیر و با انرژی انتخاب کنیم،از همین رو سون باند را انتخاب کردیم.

همه شما موسیقی خوانده‌اید؟

کیارش: نه اتفاقا…من مهندسی صنایع‌غذایی خوانده‌ام.

امیر: من هم دیپلم نقشه‌برداری دارم.

آرش: تحصیلات من هم موسیقی نیست و دیپلم تجربی دارم.
وظایف هر کدام‌تان در گروه مشخص است؟

کیارش پوزشی : همه ما به شکلی که می‌توانیم در کارها کمک می‌کنیم اما به هر حال هر کدام‌مان کار خودمان را انجام می‌دهیم.من در گروه سون کارهای تنظیم، ترانه‌سرایی، نوازندگی، خوانندگی و آهنگسازی را انجام می‌دهم؛ البته ساز تخصصی‌ام کیبورد و پیانو است.

آرش: من نوازنده کیبورد و آکاردئون هستم و در گروه سون به عنوان سرپرست گروه در امور اداری، نوازندگی، خوانندگی و آهنگسازی فعالیت می‌کنم.

امیر: من هم آهنگسازی، ترانه‌سرایی و خوانندگی انجام می‌دهم.ساز تخصصی من گیتار کلاسیک و گیتار الکتریک است.

آرش: در سون همه کارها تقسیم شده اما هر کسی در کاری که می‌تواند کمک می‌کند؛ مثلا من ملودی و تنظیم‌ انجام می‌دهم اما چون از ترانه زیاد سر درنمی‌آورم در این کار دخالت نمی‌کنم.یکی از خوبی‌های کار ما این است که همه ما در آن نظرات خودمان را ارائه می‌دهیم و اگر کسی ایده خوبی داشته باشد همه آن را می‌پذیریم.

چطور شد کار حرفه‌ای در موسیقی انجام دادید؟

آرش: برای من و امیر این ماجرا تقریبا همزمان شکل گرفت.درواقع من و برادرم از نوجوانی در خانه برای خودمان کار می‌ساختیم و اجرا می‌کردیم اما از جایی به بعد فکر کردیم که باید جدی‌تر به این مسئله بپردازیم.دل‌مان می‌خواست کارمان را کامل‌تر ارائه دهیم؛ برای همین شروع کردیم به آهنگسازی برای دیگران.

امیر: همان‌طور که گفتم ساز تخصصی من گیتار است و به همین علت کارم را به شکل جدی با تدریس گیتار شروع کردم.موسیقی برای من و آرش دنیای جذابی بود.

آرش: کارمان را در آهنگسازی ادامه دادیم تا اینکه به این نتیجه رسیدیم خودمان کار کنیم و برای خودمان کار بسازیم چون هیچ‌کس بهتر از خودمان کارهای‌مان را اجرا نمی‌کند.

کیارش: همه‌چیز از یک رفاقت و آشنایی استارت می‌خورد.من خودم کارم را با آهنگسازی شروع کردم.در کنسرت‌ها تنظیم کارها را انجام می‌دادم و چند کار هم برای چند خواننده‌ ساخته بودم تا اینکه با آرش و امیر آشنا شدم و تصمیم مشترک‌مان این بود که یک گروه داشته باشیم.

امیر: ما با کیارش سال‌هاست رفیق هستیم.راستش همه ما کار انفرادی داشتیم اما یک زمانی احساس کردیم خودمان می‌توانیم کارهایی را که می‌سازیم اجرا کنیم.از آنجا به بعد زندگی‌مان کلا عوض شد.

چطور شد یک گروه سه‌نفره با نام هفت شروع به کار کرد؟

کیارش: اتفاقا نام گروه ما در ابتدا سون نبود و بعد تغییر کرد.نام اولیه گروه ما کیمیا بود.

امیر قنادی : این انتخاب هم به خاطر تعداد نفرات گروه نبود؛ حتی در آن زمان گروه هفت هم بود که واقعا هفت نفر بودند.ما البته عنوان هفت را قبل از آنها استفاده کردیم.

آرش: یک علاقه جمعی بین ما بوده که ناشی از حس و انرژی خوب در عدد هفت است.

کیارش: تقدیس این عدد در چیزهای مختلفی حضور داشته، مسائل معنوی زیادی در آن وجود دارد.این اسم حس خوبی دارد و فکر می‌کنم بسیاری از مردم هم مفهوم انرژی آن را می‌شناسند.

شهرت روی زندگی شما چه تاثیری گذاشته است؟

کیارش: خوبی‌ها و بدی‌های خودش را دارد.مثل هر مفهوم دیگری در دنیا بسته به نگاه خود آدم تعریف می‌شود؛ مثلا من اگرچه آدمی اجتماعی هستم اما ناخواسته از بعضی مسائل جدا شدم.بعد از شهرت دیگر کمتر می‌توانی به‌راحتی در بیرون آزادانه رفت‌وآمد کنی و بین مردم باشی.وقتی مجبور می‌شوی که به هر علتی در جامعه نباشی خیلی خوب نیست اما ناگزیر است چون مردم خیلی لطف دارند.

آرش قنادی : من خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم و چیزها را پیچیده نمی‌بینم.اصلا شهرت با همه خوبی‌هایش آن‌قدر مهم نیست که نگرش ما را به زندگی عوض کند.راستش شاید نگاه من به زندگی کمی یا شاید خیلی ایده‌آلیستی باشد به همین علت خودم را تنها به عنوان یک انسان که آمده و فقط یک‌سری کار روتین انجام می‌دهد، نمی‌بینم.به نظرم زندگی هرکدام از ما می‌تواند یک اتفاق مهم باشد به شرطی که ما نقش خودمان در این دنیا را بشناسیم و به دنبال این باشیم که چیزی مناسب از خودمان به‌جا بگذاریم.حالا می‌خواهد معروف باشیم یا نباشیم.

نظرات