بیوگرافی و عکسهای حمید عسکری خواننده

0

بیوگرافی و عکسهای حمید عسکری خواننده

بیوگرافی حمید عسکری

حمید عسکری (زاده ۲۰ مهر ۱۳۵۷ در آبادان) خواننده پاپ، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی است.

از کودکی به همراه خانواده خود به فولادشهر در شهرستان لنجان زرین شهر اصفهان مهاجرت نمود. و بزرگ شده اصفهان است. دو خواهر و یک برادر دارد. او کارشناس مدیریت صنعتی است.

كلاس پنجم ابتدایی بودم كه از دسته ی جارو برقی به عنوان پایه میكروفن استفاده می كردم، اما دوم راهنمایی كه بودم به سمت ساز و كلاس موسیقی كشیده شدم یادمه زمانی كه من كلاس موسیقی می رفتم بچه ها توی كوچه فوتبال بازی می كردند.

حمید عسکری

شروع فعالیت

از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را بطور جدی شروع کرد.

سال ۱۳۸۵ اولین آلبوم خود را به نام «کما» روانه بازار کرد ترک های تلافی و قسمت یک شبه او را معروف کرد این آلبوم در همان سال پرفروش ترین آلبوم موسیقی شد تا جایی که از او بعنوان پدیده موسیقی سال نام بردند.

همسر حمید عسکری

حمید عسگری با آنا آرمیته در سال ۹۱ ازدواج کرده است.

این زوج در اردیهبشت ۹۴ صاحب یک پسر بنام کارن شدند، حمید عسکری می گوید مهم‌ترین اتفاق زندگی من همین آشنایی با همسرم و ازدواج با بود بنابراین برای من تا همیشه زندگی در کنار خانواده در درجه اول قرار دارد.

شاید بعضی ها فکر می کنند با اعلام این موضوع که متاهل شده اند از میزان محبوبیت شان کم می شود، در حالی که غالب مردم ما این بینش را دارند که زندگی شخصی سلبریتی از زندگی حرفه ای اش جداست و او هم عاشق می شود و ازدواج می کند. از طرفی، نمی توان با این ترس که ممکن است هواداران یک هنرمند با ازدواج او کم شوند تا آخر عمر مجرد ماند! من هیچ وقت نخواسته ام از سلبریتی هایی باشم که ازدواج کردن و بچه دار شدنشان را از مردم پنهان می کنند. در میان سلبریتی های دنیا هم شاهد این هستیم که آنها به راحتی این مسائل را با مردم در میان می گذارند و اتفاقا هوادارانشان از این موضوع استقبال هم می کنند. به نظرم، این تصور غلط که ازدواج هنرمند باعث ریزش مخاطبش می شود باعث ایجاد این رفتار اشتباه در کشور ما شده است. در هر حال، من به قدری همسرم را دوست دارم که حتی اگر می دانستم اعلام ازدواجم باعث کم شدن میزان هوادارانم می شود، باز هم این موضوع برایم اهمیتی نداشت و در موردش حرف می زدم؛ چون به این موضوع معتقدم که افراد مسائلی را پنهان می کنند که باعث کسر شأن شان می شود.

حمید عسکری

خصوصیات و علایق حمید عسکری

شارژ با فیلم دیدن

برای شارژشدن ذهنم، سمت تماشای فیلم می روم. باید اعتراف کنم که فردی کتاب خوان به آن مفهوم نیستم. متاسفانه فشردگی برنامه های کاری باعث می شود وقت چندانی برای مطالعه نداشته باشم

علاقه به فوتبال و استقلال

علاقه حمید عسکری به فوتبال به زمانی برمی‌گردد که او در حوالی شهرک مبارکه اصفهان مثل خیلی از بچه‌ ها سرگرم فوتبال بازی کردن بود و او حتی به تمرینات ذوب آهن نیز سر می‌ زد او حتی یکبار در تمرینات ذوب آهن با ناصر حجازی سرمربی وقت این تیم اصفهانی دیدار کرد

حمید عسکری بارها اعلام کرده است استقلالی است

 

علایق و سلایق

خرید کردن را خیلی دوست دارم و خرید مورد علاقه ام لوازم برقی است.

عجیب ترین خصوصیت اخلاقی ام این است که نظرم درباره یک قضیه مدام عوض می شود.

دروغ که می شنوم بیشتر ناراحت می شوم چه از افراد و چه از رسانه ها.

از بازی پانتومیم خوشم می آید.

در اوایل که کارم را شروع کرده بودم، می گفتند من نابینا هستم.

تیم های داخلی که همه میدانند استقلالی هستم. خارجی هم رئال مادرید.

همه غذا‌ها را دوست دارم اما قورمه سبزی برایم لذت بیشتری دارد.

زایمان مادر در اّبادان

پدر و مادرم هر دو اصالتا اهل استان فارس‌ اند اما در فولادشهر اصفهان زندگی می‌ کردند، پدرِ مادرم در شرکت نفت آبادان کار می‌کرد و مادرم موقع زایمان به آبادان رفت. من آبادان به دنیا آمدم و شناسنامه‌ ام را از آن جا گرفتند اما در فولادشهر اصفهان بزرگ شدم.

آهنگ های چاووشی

آن قدر آدم را تحت‌ تاثیر قرار می‌ دهد که گوش نمی‌ دهم ! به شکل خوبی حال آدم را بد می‌ کند.

حمید عسکری گرچه نسبت به هم مسلکانش کمی از فعالیت های خود کم کرده است اما او برنامه های زیادی برای آینده دارد که دوست دارد بیشتر و بهتر از اینها در عرصه موسیقی فعالیت بکند.

صدای سیاوش شمس را هرگز فراموش نمی کند و صدای محمد علیزاده رو خیلی دوست دارد. غذای مورد علاقه حمید عسگری قیمه های مادرش است. او اصلا اهل اشپزی کردن نیست. وقتی غمگین است می خواند. صمیمی ترین دوست حمید عسگری میلاد ترابی است. با ترانه هایی که خودش گفته ارتباط بیشتری برقرار کرده است چون ترانه ها را با توجه به شرایط روحی خودش گفته است. از میان ترانه ها ترانه بازم دلم گرفته چند روزی که رفتی رو خیلی دوست دارد.

شبی که او در سالن میلاد کنسرت داشت و این کنسرت همزمان با شب تولد او بود تا این خواننده شبی با شکوه را هم سپری کند مخصوصا این که این کنسرت وقتی جذاب تر شد که یک مهمان ویژه را هم برای آقای صدا داشت و او کسی نبود جز فرهاد مجیدی حمید عسکری هر وقت از استقلال حرف میزد از علاقه قلبی خود به بازی فرهاد مجیدی هم صحبت می کرد. خداحافظی مجیدی از فوتبال هم یکی از آن اتفاقات تلخی بود که او از فوتبال یاد می کرد. به هر حال برای شب تولد او حضور مجیدی در کنسرتش می توانست یک سورپرایز باشد و نکته قابل توجه بی خبری حمید از این اتفاق بود.

 

حمید عسکری

فعالیت هنری حمید عسکری

وی تا کنون ۵ آلبوم رسمی و دارای مجوز منتشر کرده‌است. او همچنین چند کنسرت نیز در ایران اجرا کرده‌است.

فیلم‌شناسی

شام ایرانی (۱۳۹۰)
شانس، عشق، تصادف (۱۳۹۳)
سریال سی و نه هفته (۱۳۹۳)
دو دوست (۱۳۹۳)

حمید عسکری

ترانه شناسی

پرنده

به دلم مونده
بی‌تفاوت
دل دل نکن به رفتن
دوست دارم
گریه نکن
ناشناسی
پرونده
شعر عاشقانه

دلبریده (۸۶)

دوست دارم
ناشناسی
پرونده
به دلم موند
وقت رفتن
شعر عاشقانه
گریه نکن
دل دل نکن به رفتن

کما ۱ (۸۵)

تلافی
قسمت
دلم گرفته
بارون
خاطره
سنگ غرور
کی عوض شده؟
طعنه
باور

کما ۲ (۸۸)

فرشته
گل من
خسته شدم
خنده و گریه
ستاره
تقصیر
واسه این که…
چشمای تو
وقت رفتن

کما ۳ (۸۹)

به عشق تو
بیا دنبال من
مث من و تو
اگه به تو نمی‌رسم
من کجای زندگیتم
قسم
آهای تو که عشق منی
هر چی بگی همونه
التماس داریوش شهریاری

خوشبختی (۹۲)

خیلی دوست دارم
خداحافظ عشق من
هوای گریه
بزن بارون
خوشبختی
تقاص
آهنگی که دوست داشتی
روزگار
بگو دوسم داری
سو زن
عشق یه طرفه
خیلی دوست دارم (بی کلام)

از عشق (۹۴)

خواهش که می‌کنم
ایده‌آل
عشق تو
فراموشی
می‌ترسیدم
گریه مرد
عشق سابق
خط به خط
ماه من
از عشق
کناریت
کبریت

دیوونه‌وار (۹۵)

کلافه
اتاق خواب
رویا
توقع
دوستای‌مشترک
دیوونه‌وار
نفرین
اصرار
وای از عشق

تور کنسرت در آمریکا و کانادا

وی در سال ۱۳۹۲ کنسرت‌هایی را در شهرهای لس آنجلس (سالن تئاتر دالبی)، سن خوزه، نیویورک، واشینگتن، دالاس و تورنتو برگزار کرد که با استقبال خوب ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا مواجه شد.

عکس های حمید عسکری

حمید عسکری

حمید عسکری

حمید عسکری

حمید عسکری

حمید عسکری

حمید عسکری

حمید عسکری

حمید عسکری

حمید عسکری

نظرات