مشخصات و عکسهای پیکاپ موسو سانگ یانگ

0

مشخصات و عکسهای پیکاپ موسو سانگ یانگ

پیکاپ موسو : سانگ یانگ که یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی کره جنوبی به شمار می رود در جریان نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ از جدیدترین محصول خود وانت پیکاپ موسو (Musso) رونمایی کرد. گفته می شود این خودرو برای فروش در کشورهای اروپایی آمادگی لازم را دارد.

پیکاپ موسو سانگ یانگ

نام این وانت پیکاپ موسو انتخاب شده است که معنای لغوی آن “کرگدن” است که البته پیشتر برای یک مدل شاسی بلند سانگ یانگ هم برگزیده شده بود.

طراحی وانت پیکاپ موسو بسیار شبیه به پرچمدار این برند یعنی رکستون (Rexton) است. این خودرو برای نخستین بار در تاریخ صنعت خودروسازی، از فلزی بسیار مقاوم در فریم چهار لته خود استفاده کرده است که به گفته متخصصان و مهندسان این شرکت، استفاده از این نوع فولاد علاوه بر مقاومت بیشتر در کاهش وزن آن در برابر سایر مدل های رقیب تاثیرگذار بوده است.

موسو همچنین پیشرانه ۲.۲ لیتری توربوشارژ دیزلی – ای XDi۲۲۰ با قدرت ۱۷۸ اسب بخار ( در دور موتور ۴ هزار ) و گشتاور ۴۲۰ نیوتن متر ( از دور موتور ۱۶۰۰ تا ۲۶۰۰ ، گیربکس اتوماتیک ) را داراست.

طراحی داخلی خودرو نیز بسیار شکیل و زیباست به‌گونه‌ای که صندلی هایی چرمی، امکان اتصال به بلوتوث، صفحه نمایش ۸ اینچی، اینترنت بی سیم وای فای از جمله امکاناتی است که موسو برای راننده و سرنشینانش به ارمغان می آورد.

ویدیو معرفی پیکاپ موسو سانگ یانگ :

 

فضای داخلی این وانت پیکاپ امکان نشستن و جای دادن ۵ نفر را دارد و فضای عقب آن نیز ظرفیتی معادل یک تن را داراست. موسو همچنین قادر است تا ۳.۵ تن وزن را با خود بکشد.

سانگ یانگ بعنوان شرکتی شناخته شده است که همواره بر روی تولید و طراحی خودروهای شاسی بلند سرسخت با قابلیت های آفرود تمرکز دارد اما حالا وانت پیکاپ موسو به منظور فروش و عرضه در اروپا در نظر گرفته شده است. تمامی قطعات موسو در بخش های چرخ، فنربندی، سیستم فرمان، کمک فنرها و حتی سیستم صوتی بدون در نظر گرفتن مسافت های طی شده، شامل گارانتی و ضمانت نامه پنج ساله می شود.

موسو قرار است در تابستان سال جاری ۲۰۱۸ میلادی در بازار اروپا عرضه شود و قیمت نهایی آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیکاپ موسو سانگ یانگ

 

پیکاپ موسو سانگ یانگ

 

پیکاپ موسو سانگ یانگ

 

پیکاپ موسو سانگ یانگ
پیکاپ موسو سانگ یانگ

نظرات