مدلهای جدید و زیبای کیک تولد پسرانه و دخترانه

2

مدلهای جدید و زیبای کیک تولد پسرانه و دخترانه

لذت یک جشن تولد خانوادگی و صمیمی خاطرات شیرینی را در ذهن می سازد که اگر اصلی ترین خوراکی آن که همان کیک تولد است ساخته دست خودمان باشد به یاد ماندنی تر هم خواهد شد.

کیک تولد

کیـک تولد یکی از اجزای جدا نشدنی هر جشن تولدی است. همیشه افرادی رو در خانواده و اطرافیان داریم که تولد هاشون برامون مهم هست و علاقه داریم جشن مناسبی رو برای تولدشون برپا کنیم. وقتی هم که حرف از تولد و جشن میاد، اولین چیزی که به ذهن همه میرسه کیک تولد هست. کیـک تولد رو با توجه به اینکه معمولا کار های یک جشن خیلی زیاده و ونمیشه همشون رو باهم انجام داد، اکثرا از بیرون تهیه میکنن. البته که خانوم های هنرمند و کدبانویی هم هستند که ترجیح میدن کیـک تولد عزیزانشون رو هم خودشون تهیه کنن.

ویژگیهای کیک تولد

وقتی به تولد دخترها می‌رسیم، تعداد بسیار زیادی مدل کیـک تولد دخترانه وجود دارد که می‌شود از آنها الهام گرفت. تم‌های پرتعداد و شخصیت‌های محبوبی که می‌توان آنها را روی کیـک تولد به تصویر کشید. فراموش نکنید که برای دختربچه‌ها باید از رنگ‌های روشن و درخشان در فرم‌های خوراکی استفاده کنید. همچنین سعی کنید در انتخاب رنگ، تم تولد را نیز در نظر بگیرید.

کیک تولد

کیک تولد از نظر شکل و ظاهر

کیک های گرد و مستطیل در بین سفارشات عمومیت بیشتری داررند و معمولا از کیک های مستطیلی برای سفارش کیک تصویری استفاده می شود. کیک های قلبی هم طی چند سال گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده اند. البته تنوع ظاهری کیک ها این روز ها فراتر از این اشکال هندسی رفته. تا جایی که حتی کیک های چند طبقه در حال تبدیل شدن به کبک های فیگور و مدل های سه بعدی هستند.

طرح کیک

برای انتخاب طرح کیک، خصوصیات فردی، جنسیت، سن و سال و علایق صاحب تولد حرف اول را می‌زند. با توجه به این ویژگی‌ها نه‌تنها انتخاب کیک برای‌تان ساده‌تر می‌شود بلکه به کسی که برایش تولد گرفته‌اید نشان می‌دهید چقدر برای‌تان اهیمت دارد و برایش ارزش قائلید.

شما هم اگر قصد دارید برای یکی از عزیزانتان جشن تولد بگیرید و به دنبال مدل کیک تولد هستید به شما پیشنهاد می کنیم این مدل ها را ببینید. از بین این مدل های کیـک تولد می توانید بر اساس علایق عزیزانتان کیک تولد او را تزیین کنید.

کیک تولد دخترانه

دخترخانم‌ها معمولا عاشق رنگ‌های شاد و ملایم و بخصوص صورتی هستند. دنیای دخترها پر از پرنسس‌ها و شاهزاده‌هایی با لباس‌های پر زرق‌وبرق و زیباست.از طرح‌های زیر می‌توانید برای انتخاب کیک تولد دخترانه ایده بگیرید.

کیک تولدکیک تولدکیک تولدکیک تولدکیک تولدکیک تولد

 

کیک تولد

کیک تولد

کیک تولد پسرانه

دنیای پسرها را معمولا قهرمان‌ها و شخصیت‌های قدرتمند افسانه‌ای یا کارتونی دربرگرفته است. آقا پسرها معمولا با رنگ‌های صورتی و گل و شاپرک میانه‌ی خوبی ندارند. از طرح‌های زیر می‌توانید برای انتخاب کیک تولد پسرانه ایده بگیرید.

 

کیک تولدکیک تولد

کیک تولدکیک تولدکیک تولد

کیک تولدکیک تولدکیک تولدکیک تولدکیک تولد

عکس کیـک تولد

کیک تولدکیک تولدکیک تولدکیک تولدکیک تولد

کیک تولد

کیک تولد

کیک تولد

کیک تولد

کیک تولد

کیک تولد

2 دیدگاه در “مدلهای جدید و زیبای کیک تولد پسرانه و دخترانه

  1. طاها گفت:

    کیکا خیلی خوبه

  2. کاراملا گفت:

    مدل های زیبایی بودن

    ممنون از پست خوبیتون

نظرات