علت پخش نشدن برنامه دورهمی کتایون ریاحی

0

علت پخش نشدن برنامه دورهمی کتایون ریاحی

برنامه دورهمی کتایون ریاحی : در پی عدم پخش ویژه برنامه دورهمی برای روز زن، کتایون ریاحی تهدید کرد در صورت پخش این قسمت در زمان‌های تکرار برنامه از سازندگان و مسئولان شبکه نسیم شکایت قانونی خواهد کرد.

دورهمی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی در صفحه شخصی خود نوشت: با عرض سلام و احترام اینجانب کتایون ریاحى از طریق این پیام مکتوب رسماً به شما اعلام میدارم به هیچ عنوان با پخش قسمت مربوط به خود در برنامهء دور همى در ساعاتِ باز پخش و تکرارِ این برنامه از شبکه نسیم صدا و سیماى جمهورى اسلامى ایران رضایت نداشته و صورت پخش، شکایت خودرا از طریق مراجع ذى صلاح و قانون پیگیرى خواهم کرد. مگر اینکه در ساعت عُرف و معمولِ برنامه، همچون روالِ همیشگى، پخش و در ساعاتِ مقرر تکرار، باز پخش شود.
لذا با توجه به عدم پاسخگویى آقایان مسئول در برنامه از جمله تهیه کننده، کارگردان، مجرى و مدیر شبکه، و با توجه به شرایط دشوار شخص بنده در زمان حضور و ضبط برنامه وبا در نظر گرفتن مناسبتِ مبارکِ این روز و نیتِ خیر اینجانب نسبت به هموطنانم، هرگونه اعمالِ نظر و انجامِ امرى غیر از این خواستهء به حق، به منزلهء حقنهء اجحاف به میهمان برنامه تلقى خواهد شد و من سکوت نخواهم کرد. امید است بیش از اینها شاهد رفتار حرفه اى در برنامه اى با اینمیزان مخاطب باشیم. رسانهء ملى جاى آزمون و خطاى مدیریت نیست… صداى یک ملت است. نبرید از بُن ، نفس هارا…
گفتنی است قرار بود ویژه برنامه روز زن با حضور کتایون ریاحی و حامد همایون دیشب پخش شود.
حامد همایون هم درباره عدم پخش این برنامه در اینستاگرامش این‌گونه واکنش نشان داد: به علت تغییر در کنداکتور برنامه دورهمی، ویژه برنامه روز زن، به فردا موکول شد.

عکس پشت صحنه برنامه دورهمی کتایون ریاحی – حامد همایون و پرند زاهدی

گفتنی است در رسانه ها و کانال های خبری دلایل متعددی درباره علت عدم پخش این برنامه در حال دست به دست شدن است . برخی کانال ها علت عدم پخش را ایراد مسئولان و ناظران پخش به نحوه پوشش مهمان برنامه دانسته اند و در برخی دیگر از رسانه ها اینگونه اعلام شد که برنامه دورهمی با حضور کتایون ریاحی و حامد همایون به دلیل مشکل صدا و نویزی که در برنامه وجود داشت، به پخش نرسیده است.

البته در کانالی منصوب به این برنامه اعلام شده بود که این قسمت برنامه دورهمی امشب پخش خواهد شد.

نظرات