تاریخ روز زن ۹۶ | بهترین هدیه های ویژه روز زن امسال

0

تاریخ روز زن ۹۶ | بهترین هدیه های ویژه روز زن امسال

شاید این روزها با خود بگویید روز زن امسال چه تاریخی است؟ و یا اینکه هدیه مناسب روز زن چیست؟ اگر می‌خواهید برای مادر یا همسرتان هدیه‌هایی متفاوت برای رووز زن خریداری کنید آن هم هدیه‌ای متفاوت با وسواس بیشتر که با روحیات همسر یا مادرتان متناسب باشد با ما همراه باشید.

 روز زن

روز زن در کشورهای مختلف جهان تاریخ های متفاوتی دارد. در ایران رووز زن مصادف با تولد و یادبود حصرت فاطمه (س) است. در ایران روز مادر تاریخ هجری شمسی ثابتی ندارد ولی بطور رسمی روز مادر و رووز زن بیستم جمادی الثانی (هجری قمری) گفته می شود که سال روز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد و همانطور که ذکر شد به علت قمری بودن هر ساله در تقویم شمسی ما در حال گردش است.

روز زن و روز مادر سال ۹۶ و ۲۰۱۸

روز زن ۹۶ کی هست؟

تاریخ دقیق روز ززن امسال جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ خورشیدی برابر ۸ مارچ ۲۰۱۸ میلادی و مصادف با ۱۹ جمادی الثانی ۱۴۳۹ هجری قمری می باشد.

هدیه مناسب روز زن ۹۶

یکی از دغدغه های افراد همیشه این است که برای رووز زن و یا روز مادر برای مادر و همسران شان چه چیزی هدیه بخرند. یافتن یک هدیه ایده آل و زیبا نشان دهنده سلیقه و شخصیت زیبای شماست. برای اینکه امسال بتوانید یک هدیه متفاوت تهیه کنید در ادامه با ما همراه باشید.

روز زن

عطر یک هدیه خاص و ماندگار برای روز زن

شما با هدیه دادن عطر می توانید در قلب و ذهن طرف مقابل جا شوید. عطر یک هدیه شیک و کلاسیک است که هر بار که فرد از رایحه خوش آن عطر استفاده می کند به یاد شما می افتد و حس و خاطره خوبی در ذهنش تداعی می شود. اما دقت داشته باشید نوع رایحه ای را کع انتخاب می کنید متناسب با روحیات فردی باشد که می خواهید به او هدیه بدهید.

هدیه سنگین و رنگین برای روز مادر

اگر خانمی که می خواهید به او هدیه روز زن بدهید بسیار شیک و سخت پسند است و لاکچری پوش است، می توانید یک دست لباس مخصوص مهمانی بسیار شکیل به همراه کفش مناسبش را به طرف مقابلتان هدیه بدهید. مسلما این هدیه خانم های سخت پسند را بسیار خوشحال می کند.

روسری هدیه‌ای کوچک و کاربردی برای روز زن

یک روسری شیک و لاکچری می تواند تمام چشم ها را به خودش خیره کند. روسری برای خانم ها یک هدیه بسیار مناسب و کاربردی است. سعی کنید انتخابی چشم نواز و ماندگار داشته باشید. رنگ و طرح روسری را مطابق با روحیات فرد مورد نظرتان انتخاب کنید تا از دیدن هدیه شما خوشحال شود.

زیورآلات هدیه مناسب برای روز زن

خانم ها مخصوصا خانم های جوان اکثرا عاشق زیورآلات هستند. ساعت، دستبند، انگشتر، و گردنبند، از زیورآلات و اکسسوری های محبوب خانم ها هستند. این زیورآلات همیشه چشم خانم ها را به خود خیره می کند و یک هدیه بسیار خاصی است که برای همیشه به یادگار می ماند.

نظرات