نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس پنجشنبه ۱۰ اسفند ۹۶

0

زمان بازی دربی استقلال و پرسپولیس

زمان بازی دربی : زمان دیدار حساس دربی ۸۶ بین استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران تغییر کرد و این بازی امروز از ساعت ۱۵:۴۵ برگزار شد

زمان بازی دربی

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر که هشتادوششمین رویارویی دو تیم در تاریخ بود، از ساعت ۱۵:۴۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با برتری یک بر صفر شاگردان شفر به پایان رسید. وریا غفوری در دقیقه ۴۴ تک گل برای استقلال گلزنی کرد.

استقلال با این برد علاوه بر انتقام شکست یک بر صفر دور رفت قهرمانی پرسپولیس را به تاخیر انداخت.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، وریا غفوری، روزبه چشمی، مجید حسینی، امید نورافکن، فرشید باقری، امید ابراهیمی، سرور جپاروف (آرمین سهرابیان – ۲+۹۰)، فرشید اسماعیلی (علی قربانی – ۶۸)، داریوش شجاعیان (جابر انصاری – ۴+۹۰) و مامه بابا تیام.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا (صادق محرمی – ۶۸)، محسن ربیع‌خواه (احمد نوراللهی – ۷۴)، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، بشار رسن (گادوین منشا – ۶۰) و علی علیپور.

تیم داوری: علیرضا فغانی، رضا سخندان، محمدرضا منصوری و موعود بینادی‌فر
ناظر: محمدرضا فلاح
ناظر داوری ویژه: فریدون اصفهانیان , کمک داور ذخیره: رحیم شاهین

نیمه اول
دقیقه ۷: سرور جپاروف پاس در عمقی را برای داریوش شجاعیان ارسال کرد که این بازیکن هم قصد داشت تا مامه تیام را صاحب موقعیت گلزنی کند، اما علیرضا بیرانوند توپ را مهار کرد.

دقیقه ۹: شروع مجدد علیرضا بیرانوند با ضربه سر علی علیپور به وحید امیری رسید تا این بازیکن در محوطه جریمه صاحب موقعیت شود، اما روزبه چشمی به خوبی توپ را از امیری گرفت تا موقعیت خطرناکی روی دروازه استقلال خلق نشود.

دقیقه ۲۲: وحید امیری پشت محوطه جریمه با دریبل بازیکن استقلال ضربه‌ای را به سمت دروازه رحمتی نواخت که توپ آرام او را رحمتی به آغوش کشید.

دقیقه ۲۴: فرشید اسماعیلی ارسالی روی دروازه پرسپولیس داشت که داریوش شجاعیان در موقعیتی مناسب، نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند تا موقعیت جدی استقلالی‌ها از دست برود.

دقیقه ۲۶: پاس در عمق داریوش شجاعیان، تیام را در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار داد که ضربه مهاجم استقلال را دروازه‌بان پرسپولیسی‌ها به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۷: استقلالی‌ها در رفت و برگشتی که در محوطه جریمه پرسپولیس داشتند، در نهایت توسط غفوری به موقعیت رسیدند که شوت او به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: پاس وحید امیری به فرشاد احمدزاده داخل محوطه جریمه استقلال، موقعیتی را برای سرخپوشان میدان ایجاد کرد که با پوشش سیدمجید حسینی این موقعیت از دست رفت، هرچند پرسپولیسی‌ها معتقد به خطای پنالتی بودند.

دقیقه ۳۵: فرشاد احمدزاده از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ او پس از برخورد به استقلالی‌ها راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۴: احمدزاده در کنترل توپ اشتباه کرد که جپاروف پس از گرفتن توپ ارسالی برای مامه تیام داشت. این بازیکن ضربه‌ای را به سمت دروازه زد که در برگشت وریا غفوری توپ را گرفت، به سمت دروازه زد که پس از برخورد به تیرهای دروازه به گل استقلال تبدیل شد.

دقیقه ۴۵: شجاع خلیل‌زاده روی اشتباه وریا غفوری می‌توانست گل مساوی را به ثمر برساند که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: مامه تیام به دلیل اعتراض به داور، با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم
دقیقه ۴۶: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیسی‌ها با ارسال روی دروازه استقلال همراه بود که سیدجلال حسینی نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۵۲: علی علیپور از راهی دور شوتی به سمت دروازه استقلال زد که مهدی رحمتی به صورت دو ضرب توپ را گرفت.

دقیقه ۵۲: وریا غفوری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۵۳: وحید امیری نتوانست ارسال خوبی روی ضربه ایستگاهی داشته باشد، اما توپ برگشتی هم به خود او رسید که بار دیگر ارسالش را تکرار کرد و این بار ضربه سر بازیکنان پرسپولیس با فاصله زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۵۴: فرشید اسماعیلی دیگر بازیکنی بود که با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۵۷: کرنر ارسالی روی دروازه استقلال با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه بود که توپ پس از برخورد به مجید حسینی توسط رحمتی مهار شد. البته پرسپولیسی‌ها معتقد بودند توپ به دست حسینی برخورد کرده و پنالتی است.

دقیقه ۶۲: منشا ضربه‌ای را به سمت دروازه استقلال زد که توپ پس از برخورد به بازیکنان حریف به وحید امیری رسید که ضربه آرام و فنی او را رحمتی به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۶۴: ارسال حسین ماهینی با ضربه سر منشا همراه بود که در ادامه علی علیپور ضربه قیچی برگردانی را به سمت دروازه استقلال زد که توپ به بیرون رفت، هرچند داور خطای منشا را نیز اعلام کرد.

دقیقه ۶۷: ضد حمله برای استقلالی‌ها با پاس امید ابراهیمی به فرشید اسماعیلی همراه بود که این بازیکن هم اقدام به شوتزنی کرد، اما توپ او به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶: سرور جپاروف از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴+۹۰: استقلالی‌ها روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شدند که توپی که در نهایت به وریا غفوری رسیده بود را بیرانوند مهار کرد.


 

نظرات