آیا برنامه ایمو (imo) فیلتر شده است؟

6

آیا برنامه ایمو (imo) فیلتر شده است؟

فیلتر برنامه ایمو : تماس صوتی ایمو در ایران فیلتر شد و مارکت های اندرویدی ایران مانند بازار نیز نرم افزار پیام رسان imo را به دستور مقامات قضایی حذف کرده‌اند.

برنامه ایمو

ایمو امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری رایگان و با کیفیت بالا و همچنین پیام‌های متنی نامحدود و رایگان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

یکی از دلایلی که باعث شد بسیاری از کاربران نسبت به نصب و استفاده از این نرم افزار علاقه نشان بدهند، امکان تماس صوتی باکیفیت آن است. تماس صوتی ایمو به یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این اپلیکیشن پیام رسان تبدیل شده بود.

فیلتر برنامه ایمو

از ساعاتی پیش قابلیت تماس صوتی ایمو در ایران مسدود شده و کاربران امکان برقراری تماس صوتی با این اپلیکیشن را ندارند. همچنین نرم افزار imo از مارکت های اندرویدی داخلی مانند بازار نیز حذف شده است.

 

 برنامه ایمو

منبع : انتخاب


 

خبر تکمیلی : (۹۶/۱۲/۷)

در حالی که اخباری مبنی بر فیلتر شدن ایمو به گوش می‌رسد، مشخص شده این نرم‌افزار از خروجی یکی از فروشگاه‌های آنلاین بومی حذف شده و در فروشگاه‌های خارجی مسدود نیست.

نرم‌افزار ایمو (imo) یک پیام‌رسان با قابلیت تماس صوتی و تصویری است. این نرم‌افزار در واقع مانند وایبر، واتس‌آپ، تلگرام و سایر پیام‌رسان‌ها قابلیت‌های متعددی دارد که در کنار قابلیت ارسال پیام متنی، می‌توان به تماس صوتی و تصویری آن اشاره کرد. با وجود این، ایمو نسبت به تلگرام که در ایران بیشترین کاربر فعال را از حیث مصرف دارد، کاربران کمتری دارد.

اخیرا اخباری شنیده شد مبنی بر اینکه تماس صوتی ایمو فیلتر و همچنین این اپلیکیشن به دستور مقامات قضایی از برخی مارکت‌های ایرانی حذف شده است. با پیگیری این خبر از یک فروشگاه اینترنتی معروف در ایران، حذف ایمو از روی آن تایید شد.

به نظر می‌رسد در حال حاضر نرم‌افزار ایمو از فروشگاه‌های داخلی حذف شده و تنها در فروشگاه‌های خارجی مانند گوگل‌پلی و اپ‌استور وجود دارد و قابلیت دانلود و به‌روزرسانی آن تنها از طریق این فروشگاه‌ها ممکن است.

منبع: ایسنا

6 دیدگاه در “آیا برنامه ایمو (imo) فیلتر شده است؟

  1. اصغر گفت:
    14

    چرا نظر میدید در حالی که بزرگترین مسافرتتون سر کوچه است کمی بفکر تجار و رانندگان ترانزیت و شرکتهای بین المللی باشید میخواهید کره شمالی بشید بسم الله چرا فقط منفی میبینید اگر ارز وارد کشور نشه چی میشه کلی اونا تحریم میکنند سو سو امید رو هم خودمون

  2. مراد گفت:
    11
    1

    الان ما که اکثر اقوام ایران نیستن باید چجوری باهاشون حرف بزنیم؟

  3. بهمن گفت:
    13
    3

    علیرضا همه که مثل خواهر و مادر خودت نیستند

  4. محسن گفت:
    12
    2

    تو نشین نگاه کن چرا بعضی از ما عادت خانوادگی شونه که هر امکان جدیدی که عرضه میشه را از زاویه منفی و بدش استفاده یا بهش نگاه می‌کنیم .‌آقای علیرضا که نگران لایو دخترا و گپ معتادا هستی وقتی نظر اینجوری میدی ننه خواننده فقط به یک نتیجه میرسم و اونم اینه که جنابعالی یا یک مرد ف*حشه هستی و یا رک معتاد کارتن خواب والسلام

  5. سلیمان گفت:
    33
    2

    چرا چرت میگی .این برنامه ها مثل چاقو هستند .میشه خوب و میشه بد ازش استفاده کرد باید فرهنگ سازی بشه .اما من اقوامم اروپا هستن.و الان نمیتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم .جواب این رو کی میده؟

  6. علیرضا گفت:
    9
    61

    بنظر من باید فیلتر بشه.چیه چندتا دختر بیکار لایو میدن بقیه میشینن نگاه کردن.قسمت فاجعه داستان اونجاس که چندتا گپ مخصوص معتادا اونم بصورت تصویری!!! باز شده.واقعا خیلی افتضاحه.

نظرات