خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال هیات مدیره

0

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال هیات مدیره

هیات مدیره جدیدترین سریال مازیار میری است که احسان کرمی برای اولین بار در آن به ایفای نقش پرداخته است.
سریال هیات مدیره به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی مهران رسام چندی پیش کلید خورده و برای نوروز ۹۷ در حال آماده شدن میباشد.

سریال هیات مدیره

احسان کرمی که بازیگری تئاتر، گویندگی و اجرا را در کارنامه خود دارد، در این مجموعه تلویزیونی برای اولین بار مقابل دوربین یک سریال قرار می‌گیرد تا توانایی‌هایش را در تجربه‌ای دیگر به چالش بکشد.
احسان کرمی مجری و بازیگر با اشاره به بازی در سریال هیات مدیره بیان کرد که همکاری با مازیار میری کارگردان این سریال برایش جذاب بوده است.

سریال هیات مدیره

این سریال برای شبکه پنج سیما تهیه شده و ویژه نوروز ۱۳۹۷ می باشد

خلاصه داستان سریال هیات مدیره

این سریال قصه زوج جوانی را روایت می‌کند که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند
همچنین موضوع این مجموعه درباره ساختمانی است که اهالی آن می‌خواهند برای آن هیات مدیره انتخاب کنند و در این مسیر دچار مشکلاتی می‌شوند.
این اثر یک سریال آپارتمانی درباره مجتمع های چند طبقه است و به مشکلات و دغدغه های این حوزه می پردازد که به نوعی آموزش دهنده است نه اینکه صرفا داستانی درباره چند همسایه باشد.

بازیگران سریال هیات مدیره

احسان کرمی، حدیث میرامینی، الیکا عبدالرزاقی، فرید سجادی‌حسینی، امیر دلاوری، لیلی رشیدی، ثریا قاسمی، کمند امیر سلیمانی، مریم امیرجلالی، ناهید مسلمی، شیرین آقاکاشی، سام کبودوند در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال هیات مدیره

عوامل ساخت مجموعه هیات مدیره

مهران رسام (تهیه کننده)، مازیار میری (کارگردان)، علی خودسیانی(نویسنده)، مجید پرکار (جانشین تهیه کننده)، علیرضا دباغ (ناظر کیفی)، علی اصغر آزادان (مشاور پروژه)، مرتضی غفوری (مدیر تصویربرداری)، امین عزیزی (تصویربردار)، مهرداد میرکیانی (طراح گریم)، رضا کشاورز (صدابردار)، سارا صفری (طراح صحنه)، منصوره یزدان جو (طراح لباس)، نوشا عبدالله زاده (منشی صحنه)، نگار جنیدی (دستیار اول کارگردان)، ایما استمراری (برنامه ریز)، سودابه سعیدنیا (تدوینگر)، حسین عباسی (مدیر تولید)، مهدی تقی پور (مدیر تدارکات)، ارمغان رسام (عکاس) و مهناز رحیمی دانش (مدیر روابط عمومی).

سریال هیات مدیره

زهرا داوودنژاد دختر هنرمند خانواده داوودنژاد بعد از سالها دوری از تلویزیون با سریال هیات مدیره به تلویزیون بازمیگردد.

سریال هیات مدیره

عکس بازیگران سریال هیات مدیره

 

سریال هیات مدیره

سریال هیات مدیره

سریال هیات مدیره

سریال هیات مدیره

سریال هیات مدیره

نظرات