خلاصه داستان و عکسهای بازیگران سریال تعطیلات رویایی

0

خلاصه داستان و عکسهای بازیگران سریال تعطیلات رویایی

سریال تعطیلات رویایی : سریال نوروزی شبکه دو سیما است که به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مجید اوجی اول دی ماه در شیراز کلید خورده است.
این سریال با نام پیشین افتاده ها این روزها در حال آماده شدن برای رسیدن به پخش در نوروز ۹۷ است.

سریال تعطیلات رویایی

عوامل سـریال تلویزونی تعطیلات رویایی

تهیه کننده : مجید اوجی
کارگردان : علیرضا امینی
نویسنده : احسان جوانمرد

مجید اوجی، تهیه‌کننده سریـال تعطیلات رویایی که برای نوروز ۹۷ شبکه دو آماده می‌شود گفت: هدف تولید این مجموعه، یک اثر سرگرم‌کننده و مفرح برای مخاطبان در ایام نوروز است و داستان درباره دو برادر است که با هم تصمیم می‌گیرند به یک سفر زمینی بروند. آنها ساکن شیراز هستند و سفرشان از این شهر شروع می‌شود تا به کیش برسند. در مسیر برای آنها اتفاقاتی می‌افتد که به یک سفر رویایی تبدیل می‌شود.وی ادامه داد: رحیم، برادر بزرگ‌تر فرهنگی است و این نقش را دکتر محمود عزیزی بازی می‌کند. رستم، برادر کوچک‌تر به کار تجارت عرقیات شیراز مشغول است و این نقش به عهده محمدرضا شریفی‌نیاست.
این سریال نوروزی در شیراز، کیش و تهران فیلمبرداری می‌شود.

سریال تعطیلات رویایی

بازیگران سریال تلویزونی تعطیلات رویایی

محمدرضا شریفی نیا ، افسانه بایگان ، علی صادقی ، مریم معصومی ، علی اوجی ، ارسلان قاسمی , فاطمه هاشمی ، فرهاد بشارتی ، افسر اسدی ، محمود عزیزی ، رضا یزدانی هستند .

خلاضه داستان سریال تعطیلات رویایی

این سریال ۱۵ قسمتی که در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه شده و ویژه نوروز ۱۳۹۷ می باشد:

‘تعطیلات رویایی’ داستان دو برادر است که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت‌هایی رسیده‌اند و در ایام نوروز با خانواده‌هایشان در مهمانسرایی در مشهد اقامت می‌کنند که با ورود یک مسافر خارجی حوادث جالب و شیرینی برایشان رقم می‌خورد.

عکس بازیگران سریـال تعطیلات رویایی

سریال تعطیلات رویایی

سریال تعطیلات رویایی

سریال تعطیلات رویایی

سریال تعطیلات رویایی

نظرات