آیا کلاه قرمزی در نوروز ۹۷ پخش خواهد شد؟

0

آیا کلاه قرمزی در نوروز ۹۷ پخش خواهد شد؟

مجموعه تلویزیونی « کلاه قرمزی » در نوروز ۹۷ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

کلاه قرمزی

مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی» طی سال‌های اخیر از جمله محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیون بوده که مخاطبان پر و پا قرصی دارد.

بنا بر این گزارش، سال گذشته سری جدید این مجموعه به دلیل اختلاف میان سازندگان و شبکه دو سیما رنگ آنتن به خود ندید و مدیران تلویزیون ترجیح دادند که گزیده‌ای از قسمت‌های قبلی سریال را روانه آنتن کنند.

امسال اما مذاکرات ظاهرا به نتیجه رسیده و قرار است مجموعه‌ای که برای نوروز ۹۶ تدارک دیده شده بود، در نوروز ۹۷ به روی آنتن برود. در همین راستا گروه تولید کننده برای به روز شدن مجموعه تغییراتی در آن اعمال کرده‌اند و آیتم‌هایی به اثر اضافه شده که در برخی از آنها از عروسکی جدید استفاده شده است.

پیش از این و در آخرین سری که از مجموعه کلاه قرمـزی به روی آنتن رفت، زنده یاد دنیا فنی‌زاده عروسک‌گردانی عروسک کلاه قرمـزی را برعهده داشت و در این سری شیما بخشنده جایگزین او شده است.
البته آنگونه که در خبرها آمده تعداد قسمت‌های کلاه قرمزی ۹۷ ، ۱۵ قسمت نیست؛ چراکه نوروز امسال با مناسبت هایی چون شهادت امام هادی (ع) و وفات حضرت زینب (س) همزمان شده و طبیعتاً قسمت‌های این مجموعه کمتر خواهد بود.

گفتنی است؛ مجموعه عروسکی کلاه قرمـزی به کارگردانی ایرج طهماسب و حمید جبلی و تهیه کنندگی حمید مدرسی سالیان متوالی در ایام نوروز مهمان خانه ها بود و سال گذشته شاهد درگذشت دنیا فنی زاده عروسک گردان کلاه قرمزی بودیم.

مجموعه کلاه قرمزی ۹۷ در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

نظرات