سایت ثبت نام اسکان نوروزی فرهنگیان برای نوروز ۹۸

1

سایت ثبت نام اسکان نوروزی فرهنگیان برای نوروز ۹۸

آغاز ثبت نام اسکان نوروزی فرهنگیان در مراکز اقامتی از امروز

اسکان نوروزی فرهنگیان

(بزودی شرایط و تاریخ شروع ثبت نام اسکان نوروزی فرهنگیان برای نوروز سال ۹۸ در همین صفحه منتشر خواهد شد)

اطلاعیه پایین مربوط به نوروز سال ۹۷ می باشد

🔹فرهنگیان تا ۲۳ اسفندماه فرصت دارند جهت رزرو اینترنتی مراکز اقامتی و رفاهی در طول ایام نوروز به سامانه اسکان فرهنگیان به نشانی eskan.medu.ir یا از طریق این لینک، مراجعه کرده و با توجه به انتخاب استان و شهر موردنظر خود، در این سامانه ثبت‌نام کنند.

🔹فرهنگیان از تاریخ ۲۸ اسفندماه سال ۹۶ تا ۱۲ فروردین ۹۷ می‌توانند اقدام به انتخاب محل اقامت و استقرار در محل های تعیین شده، اقدام کنند.

اطلاعیه رزرو مدارس در ایام نوروز ۹۷

رزرو مدارس برای نوروز ۹۷ از تاریخ ۹۶/۱۲/۴ ساعت ۱۴ آغاز و در تاریخ ۹۶/۱۲/۲۳ ساعت ۲۳:۵۹ به پایان خواهد رسید لازم به ذکر است این ظرفیت فقط ظرفیت رزرو اینترنتی را شامل می شود و فرهنگیان محترم در بازه زمانی ۹۶/۱۲/۲۸ لغایت ۹۷/۱/۱۲ می توانند با مراجعه حضوری در پایگاههای اسکان فرهنگیان در استانها از ظرفیت پذیرش حضوری نیز استفاده نمایند

گودرز كریمی فر مدیر كل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و روسای تعاون استان گلستان در شهرستان گنبدکاوس با اشاره به آمادگی وزارت متبوع برای ارائه خدمات كیفی ستادهای اسكان نوروزی به فرهنگیان گفت: در نوروز ۹۷ با پیش بینی ۷۰۷ پایگاه پذیرش ، ۳۴۵ مرکز آموزشی رفاهی و۱۰۰ هزار كلاس درس در سطح كشور، خدمات مطلوب تری به فرهنگیان ارائه می شود.

وی با اعلام آمادگی این وزارتخانه برای اسكان مسافران در نوروز ۱۳۹۷ اظهار کرد: در تلاش هستیم تا در مراكز اسكان نوروزی فرهنگیان كیفیت را افزایش و امكانات موجود را ارتقاء بخشیم.

1 دیدگاه در “سایت ثبت نام اسکان نوروزی فرهنگیان برای نوروز ۹۸

  1. مصطفی زرهپوش گفت:

    اخی کار ب کجا کشیده انگار هتل ۵ستاره میدن ..چادر میزنن تو خیابون .یه موقع نگران فر۶نگیان نباشی ک یادشون رفته کلاس رزرو کنن

نظرات