خبر حضور بوراک اوزچیویت بازیگر ترکیه ای در فیلم دختر شیطان

0

 مذاکره با بوراک اوزچیویت ستاره سینمای ترکیه برای بازی در فیلم دختر شیطان

عوامل فیلم دختر شیطان طی هفته گذشته با بوراک اوزچیویت و مدیر برنامه هایش وارد مذاکره شدند تا یکی از نقش های اصلی فیلم دختر شیطان را در کنار حمید فرخ نژاد بازی کند.

 بوراک اوزچیویت فیلم دختر شیطان

 

سینمادیلی نوشت : عوامل فیلم دختر شیطان طی هفته گذشته با بوراک اوزچیویت و مدیر برنامه هایش وارد مذاکره شدند تا یکی از نقش های اصلی فیلم دختر شیطان را در کنار حمید فرخ نژاد بازی کند.

هفته گذشته امیر شهاب اسماعیلی برنامه ریز و دستیار قربان محمدپور به استانبول سفر کرد و مذاکرات اولیه اش را با این ستاره سینمای ترکیه انجام داد.
پیش از این جکی شروف ستاره بزرگ سینمای هند با امضای قرداد به پروژه سینمایی دختر شیطان پیوست.
فیلم دختر شیطان قرار است جمعه آینده همزمان با فستیوال جشن های رنگ هولی در بمبئی آغاز شود و از این مراسم فیلمبرداری می شود.

قربان محمدپور کارگردان سینمای کشورمان که تجربه موفقی چون سلام بمبئی را در کارنامه هنری خود دارد این روزها مشغول ساخت فصل دوم این فیلم سینمایی است. سلام بمبئی ۲ با عنوان دختر شیطان با حضور یک بازیگر سرشناس هندی کلید خورد.

جکی شروف فیلم دختر شیطان

جکی شروف بازیگر سینمای هند یکی از نقش های اصلی فیلم دختر شیطان را بازی می کند.

در پرونده کاری جکی شروف بیش از ۳۰۰ فیلم به چشم می خورد.
بر اساس قرارداد منعقد شده با جکی شروف، قرار است وی در زمان اکران فیلم به ایران سفر کند. دختر شیطان به نویسندگی و کارگردانی قربان محمدپور هفته اول اسفند در بالیوود کلید می خورد.

قربان محمدپور کارگردان فیلم سینمایی دختر شیطان در یک گفتگو درباره بازیگران و داستان فیلم دختر شیطان گفت :عوامل ایرانی پشت دوربین تا حدودی مشخص شده است و قرار است ۲ بازیگر اصلی مرد ایرانی نیز در این فیلم حضور داشته باشند. البته تاکید می کنم که قرار نیست مانند «سلام بمبئی۱» از بازیگر-خواننده استفاده کنیم و بی شک دو هنرمند مرد ایرانی این پروژه از بازیگران شناخته شده مرد سینمای ایران هستند و با توجه به اینکه تمام این پروژه در هندوستان جلوی دوربین می رود از موسیقی هندی استفاده می کنیم و فیلم سینمایی «سلام بمبئی۱» ۱۲ آگوست در هندوستان رونمایی می شود و زمان اکران آن ۲۶ آگوست در نظر گرفته شده است.

خلاصه داستان فیلم دختر شیطان

دختر شیطان داستان یکی از بچه های ابلیس است که می خواهد توبه کند و شرط پذیرش توبه اش آن است که به یک آدم بی گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می شود و به دنبال یک آدم بی گناه می گردد.

نظرات