حرفهای جنجالی مرضیه برومند علیه مسیح علینژاد

2

حرفهای جنجالی مرضیه برومند علیه مسیح علینژاد

حرفهای مرضیه برومند علیه مسیح علینژاد : دومین قسمت از برنامه «بین خودمان باشد» با حضور مرضیه برومند و اجرای احمد طالبی نژاد از سایت آپارات پخش شد. برومند در این قسمت از برنامه علاوه بر گفت‌وگو در زمینه زوایای پنهان حوزه فرهنگ، سینما، هنر و ادبیات، به انتقاد شدید از فعالیت برخی از زنان در رسانه‌های خارج از کشور پرداخت.

مرضیه برومند علیه مسیح علینژاد

او در ادامه در پاسخ به صحبت احمد طالبی‌نژاد درباره فعالیت برخی گروه‌ها در خارج از کشور در رابطه با زنان گفت: «من متاسفم! ما خانه همسایه‌مان ماهواره دارد و ما هم آنجا می‌بیینم. نشست‌های خانم‌هایی که آنجا برنامه دارند را چون علاقه‌مند هستم نگاه می‌کنم و ناراحت می‌شوم. من می‌بینم آنها چیزی را تبلیغ می‌کنند که نه تنها ابدا راه گشا نخواهد بود بلکه وضع را بدتر خواهد کرد؛ برخی از این‌ها را که من می‌بینم حالم بد می‌شود. مثلا یک خانم اسمش رو نبر، خانم مو وزوزی، بد ریخت، بد دهن هست که من می‌بینم چندشم می‌شود. این چه چیزی است که از خانم‌های ما می‌خواهد؟ چهارشنبه‌ها سفید بپوشند بیایند بیرون که چکار کنند؟! خود ما هم که قبل از انقلاب حجاب به این معنا را نداشتیم، همیشه یک‌سری مسائل را رعایت می‌کردیم و می‌دانستیم که در یک جامعه شرقی و اسلامی زندگی می‌کنیم. اصلا قبل از اسلام هم ما پوشش داشتیم. اما اینکه ما بخواهیم هتاکی کنیم اصلا درست نیست.»

برومند در پاسخ به سوال طالبی‌نژاد که از او پرسید این حرف‌های شما محافظه‌کارانه نیست گفت: «این حرف‌ها نظر شخصی من است.»
در ادامه می توانید فیلم سخنان مرضیه برومند را علیه مسیح علینژاد مشاهده نمایید:
.

.
اما امروز مرضیه برومند در صفحه اینستاگرمش توضیحاتی را درباره حرفهایش داد :

 مرضیه برومند علیه مسیح علینژاد

من با حجاب اجبارى مخالفم و خودم هم به مفهوم رايج هرگز محجبه نبوده و نيستم ، اما با دخالت و رهبرى نمايى انهايى كه در خارج از كشور و در امان به سر ميبرند و مترصد هستند تا هر جنبش اجتماعى را در داخل به نفع خودشان مصادره كنند و بهانه به دست تندروها بدهند و جوانهاى نازنين ما را به مخاطره بياندازند نيز به شدت مخالفم ، گفتگوى من با احمد طالبى نژاد هم جديد نيست و در مهرماه گذشته انجام شده ، بهتر است انرا كامل ببينيد

2 دیدگاه در “حرفهای جنجالی مرضیه برومند علیه مسیح علینژاد

  1. رضا خاکپور گفت:

    بسیارعالی‌

  2. رضا خاکپور گفت:

    زنده باد خانم برومند.

نظرات