بیوگرافی و عکسهای الناز حبیبی بازیگر

0

بیوگرافی و عکسهای الناز حبیبی بازیگر

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی (زاده ۲۱ مرداد ۱۳۶۷، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ‌التحصیل رشته تدوین است.

در کودکی تئاتر بازی می‌کرد. از سال ۱۳۷۸ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌ است. پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را انتخاب کرد، به‌طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. تا کنون، در ۳ فیلم از کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌ است. تا کنون چندین تئاتر را بر روی صحنه بازی کرده‌است که به مهمترین نقش ایشان در تئاتر می‌شود به نمایش سلول‌های حروم… اشاره کرد در ابن نمایش با مهدی ساکی و آرش اشاداد هم بازی بود.

الناز حبیبی

همسر الناز حبیبی

الناز حبیبی در سال ۱۳۹۱ با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد.

آن چیزی که باعث شد من و مهدی در وهله اول به هم علاقمند بشویم و بخواهیم باقی زندگی مان را کنار هم بگذرانیم، خصوصیات مشترک بسیاری بود که بین ما وجود داشت، ما از نظر اخلاقی به شدت به هم شبیه هستیم و این شباهت به ما کمک می کند تا لحظاتی آرام را کنار هم سپری کنیم، از طرفی ما سعی کردیم نسبت به یکدیگر با گذشت و منعطف باشیم، این موضوع به ما کمک کرد تا از کنار هم بودن بیشتر لذت ببریم.

الناز حبیبی

خانواده الناز حبیبی

خانواده الناز حبیبی شش خواهر و برادر هستند و او فرزند ته‌ تغاری خانواده اش که همگی در سوئد هستند می باشد.البته مادرش فوت شده اند.

آدرس صفحه اینستاگرام الناز حبیبی : @elnazhabibi67

الناز حبیبی

فیلم شناسی الناز حبیبی

سینمایی

خجالت نکش (۱۳۹۵)
ماه گرفتگی (۱۳۹۵)
زاپاس (۱۳۹۴)
ناخواسته (۱۳۹۲)
پیتزا مخلوط (۱۳۸۹)
فصل باران‌های موسمی (۱۳۸۸)

مجموعه‌های تلویزیونی

۱۳۸۶ روزگار قریب کیانوش عیاری
۱۳۸۹ فاصله‌ها صبا حسین سهیلی زاده
۱۳۹۰ پنج کیلومتر تا بهشت علیرضا افخمی
۱۳۹۰ سی امین روز جواد افشار
۱۳۹۰ تا ثریا الناز، دختر کوچک خانواده سیروس مقدم
۱۳۹۰ لبه آتش جواد افشار
۱۳۹۱ فراموشی صدف سعید سلطانی
۱۳۹۱ به خاطر مونا مرتضی کوشایی
۱۳۹۲ دودکش ۱ عالیه محمدحسین لطیفی
۱۳۹۳ دردسرهای عظیم بهار برزو نیک‌نژاد
۱۳۹۳ سربه‌راه ریحانه سعید سلطانی
۱۳۹۴ دردسرهای عظیم ۲ بهار برزو نیک‌نژاد
۱۳۹۵ پادری (مجموعه تلویزیونی) عالیه محمدحسین لطیفی
۱۳۹۵–۹۶ پرستاران سمیرا نوروزی علیرضا افخمی

افتخارات الناز حبیبی

بهترین بازیگر زن جشنواره رنگین کمان چین (۲۰۱۶)

الناز حبیبی

الناز حبیبی روز چهارشنبه تاریخ ۹۶/۱۱/۲۵ مهمان برنامه دورهمی و مهران مدیری خواهد بود

برگزیده مصاحبه با الناز حبیبی

الناز حبیبی: اواخر ۹۳ کلاس پنجم ابتدایی بودم که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم «دفترچه خاطرات» به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شدم. برای بازی در آن فیلم دنبال دختری سروزبان‌دار و بامزه می‌گشتند که مرا انتخاب کردند (می‌خندد). با پدرم تماس گرفتند و پس از رضایت ایشان در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شدم. پدرم به‌شدت طرفدار هنر است و از موسیقی تا سینما همه هنرها را دوست دارد، در زمینه بازیگری هم همیشه مشوق و همراهم بود و حتی تا ۱۶سالگی سر کارهایم حاضر می‌شد.

برگزاری مراسم به شیوه سنتی

الناز حبیبی: با وجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند، به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار شد و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم، خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم.

پدرم میزان مهریه را تعیین کرد

راستش را بخواهید وقتی حرف مهریه و رسم و رسوم مربوط به عروسی به میان آمد. من و مهدی تصمیم گرفتیبم خودمان را کنار بکشیم و مسائل را به بزرگترها واگذار کنیم چون می دانستیم آنها به دلیل اشرافشان نسبت به این مسائل، زبان هم را به خوبی می دانند و به قول معروف می دانند چگونه با هم صحبت کنند. در هر حال میزان مهریه را پدر من تعیین کرد و من دخالتی در مورد آن نداشتم. البته این صحبت ها بدون کمترین چالش و اختلاف نظری بیان شد چون خانواده های ما به لحاظ سطح به هم نزدیک بودند و ما مشکلی در این خصوص با هم نداشتیم.

همسرم سال هاست که در خارج از کشور اقامت دارد

الناز حبینی درباره همسرش میگوید: همسرم سال هاست که در خارج از کشور اقامت دارد و چون شرایط کاری من هم به گونه ای است که نمی توانم به واسطه شغلم از ایران بروم به همین خاطر من و ایشان از وقت های بیکاری مان استفاده می کنیم و به همدیگر سر می زنیم هر چند که این دوری و جدایی سخت است اما در شرایط کنونی چاره ای جز تن دادن به آن نداریم.

الناز حبیبی و مادرش

همیشه وقتى نماز میخوند پیشش میشستم وقتى سجده میرفت تندو تند سرشو میبوسیدم به خدا هم حسودى میکردم که داره باهاش حرف میزنه خدایا تو که میدونستى چقدر بهش وابستم چرا بردیش؟؟؟ من که هنوز به نبودنت عادت نکردم همیشه دوم عید تلخ ترین روز زندگیمه چون نبودنت و نداشتنتو بیشتر به رخم میکشه…

انگارى دردام قده یه کوهن این روز یادم میندازه چقدر دنیا بى رحمه… چقدر اداماش بى وفان دلم برات تنگه … هنوزم هر کسى میگه مامان قلبم تند میزنه ،بغضم میگره… این دنیا بدون تو سخته، بد میگذره ، بد.

عکسهای الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

نظرات