بهترین لباس و تیپ های مردانه برای سال ۲۰۱۸

0

مدل لباس مردانه | بهترین لباس و تیپ های مردانه برای سال ۲۰۱۸

مدل لباس مردانه : با خواندن این مطلب میتوانید با مد های برتر روز دنیا و انواع تیپ های مردانه برای سال جدید آشنا شوید. همچنین در انتهای همین پست هم مدلهای زیبای لباس مردانه برای سلیقه های مختلف را قرار داده ایم که میتوانید ملاحظه فرمایید

مدل لباس مردانه

سال جدید را با استایلی منحصر‌به‌فرد آغاز کنید. پس گره پاپیون خود را محکم ببندید تا برای تحولی شگرف در سال ۲۰۱۸ آماده شوید. امسال سالیست که باید تصمیم بگیریدتا برای ظاهر خود اهمیت بیشتری ارزش قائل شوید. روش‌های زیر به شما کمک می‌کنند تا تغییراتی را در سال جدید برای خود به ارمغان آورید.

مدل لباس مردانه

خیاط منحصر به فردی برای خود انتخاب کنید

اگرچه ممکن است لباس‌های شما به بدنتان فیت باشد، اما اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم، همیشه بخش زیادی از پارچه‌های کت و شلوار، شما را آزار می‌دهد. گاهی اوقات آستین کت شما نیز کمی بلند است. پس سعی کنید برای خود خیاطی انتخاب کنید که این معضلات را در سال جدید برای شما برطرف کند. شما با این روش همیشه به بهترین شکل دیده می‌شوید و اعتماد به نفستان نیز دوچندان خواهد شد.

مدل لباس مردانه

به سراغ پارچه‌های راه راه عمودی بروید

پارچه‌های راه راه‌ همیشه جز اصلی پوشش آقایان بوده و هست؛ مخصوصاً در فصول اخیر در بین آقایان از محبوبیت بیشتری برخوردار شده‌اند. محبوبیت این پارچه‌ها ناشی از تطبیق‌پذیریشان است؛ به راستی که با هر سبک و استایلی که باشید می‌توانید از این پارچه‌ها نهایت لذت را ببرید.

مدل لباس مردانه

مدل لباس مردانه ۲۰۱۸

کت و شلوارهای رنگی

کت و شلوارها همچنان به خوبی الگوهای طرح‌دار، رنگ‌ها را نیز در آغوش می‌کشند. اگرچه امسال نیز رنگ‌های سورمه‌ای و زغالی جز معمول‌ترین رنگ‌ها برای کت و شلوار هستند، اما با این حال اگر با رنگ‌های شاد و روشن نیز مواجه شدید، سورپرایز نشوید. حتی طرح‌های شطرنجی و یا تاکسیدوهای طرح بته جقه نیز غیر معمول نیستند.

مدل لباس مردانه

لباس‌های رسمی ( مدل لباس مردانه جدید )

لباس‌های رسمی که نشانه‌هایی از قرن بیستم را با خود به همراه دارند، هنوز هم در جریان هستند. تاکسیدوها که قبلاً نوستالژیک بودند، در سال ۲۰۱۷ نیز همچنان تمایل افراد را به خود جلب می‌کنند. کت‌های دابل برست و یا همان جلو راست و کت‌های سورمه‎‌ای و سفید نیز در مراسم نیمه رسمی بسیار معمول هستند.

متن برگرفته از وبلاگ هاکوپیان

نظرات